واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

آشنایی با بهترین خواص میوه خشک + مفید برای کودکان و خانم های باردار

از بهترین خواص میوه خشک می توان به حفظ تناسب اندام، سلامت قلب، جلوگیری از یبوست، افزایش هموگلوبین خون و مفید برای پوست، چشم و دندان اشاره کرد

آشنایی با بهترین خواص میوه خشک + مفید برای کودکان و خانم های باردار

میوه های خشک شده سرشار از مواد مغذی، ویتامین ها، فیبر و کلسیم هستند. خشک کردن میوه باعث می شود که در هر فصلی از سال بتوان از آن استفاده کرد. از مهم ترین خواص میوه خشک ایجاد تناسب اندام، مبارزه با سرطان، رفع یبوست، پیشگیری از دیابت و مفید برای سلامت پوست، چشم و دندان ها است. مادران بارداری که مواجه با کمبود آهن هستند از میوه خشک شده می توانند به صورت روزانه استفاده کنند. اگر به دنبال شرکتی معتبر برای آگاهی از خرید و قیمت میوه خشک با بهترین کیفیت هستید، می توانیم به شما صنایع غذایی پیلار بزرگ ترین تولید کننده خشکبار و انواع دمنوش های میوه ای را معرفی کنیم.

معرفی انواع خواص میوه خشک

  1. ایجاد تناسب اندام

اگر در رژیم غذیی روزانه خود، میوه خشک را بگنجانید، تناسب اندام شما حفظ می شود. با میل روزانه میوه خشک کاهش وزن را به همراه دارد. با وجود مواد مغذی در میوه های خشک، متابولیسم بدن حفظ می شود و این سبب داشتن وزنی مناسب است. البته این موضوع ر در نظر داشته باشید که مصرف میوه خشک تغییر شدیدی در وزن شما ایجاد نمی کند اما از افزایش وزن ناسالم حتما جلوگیری می کند.

از بین میوه های خشک شده، بلوبری بهترین میوه برای سلامتی و تناسب اندام شناخته می شود. علاوه بر فواید زیادی که بلوبری برای بدن دارد، از آسیب های کبدی جلوگیری کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. هم چنین برای سلامتی پوست بسیار مفید است.

  1. جلوگیری و درمان یبوست

جلوگیری از یبوست

میوه های خشک سرشار از فیبر است و فیبر تضمین کننده سلامت روده است. فیبر باعث دفع مواد زائد از بدن می شود. از سایر میوه ها که کمک به درمان یبوست می کند آلو، زردآلو خشک، خرما و پسته  می باشد. اگر یبوست شدیدی دارید و از این بیماری رنج می برید حتما میوه های خشک را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

  1. داشتن پوست صاف و عاری از چین و چروک

نکته مهم و جالب این است که در ماده تشکیل دهنده محصولات زیبایی از میبوه های خشک استفاده می کنند. پس متوجه تاثیر شگفت انگیز و فوق العاده میوه های خشک روی پوست می شوید. با استفاده از میوه های خشک نیز می توانید ماسک های خوبی برای صورت درست کنید که تضمین کننده سلامت پوست شما می باشد.

خواص میوه خشک روی پوست کاملا مشخص است و می تواند از چین و چروک، خطوط روی پوست تا روشن کردن را به ارمغان آورد. میوه های دارای آنتی اکسیدان های مختلف مانند کشمش و خرما به شما در بهبود سلامت پوستتان کمک می کند.

  1. پیشگیری و مبارزه با انواع سرطان ها

برخی میوه های خشک از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند. میوه های که دارای آنتی اکسیدن هستند از رشد سلول های مسئول سرطان جلوگیری می کند. زردآلو سرشار از آنتی اکسیدان است و هم چنین پسته از رشد تومور در ریه ها جلوگیری می کند. به طور کلی میوه های خشک سرشار از پتاسیم، منیزیم، کلسیم و ویتامین های مختلف می باشند. پس واضح است که خواص میوه خشک چقدر بالا است و بهترین ماده غذایی برای بهبود سیستم ایمنی بدن است. هر چقدر سیستم ایمنی بدن شما بالاتر باشد، ابتلا به سرطان کاهش می یابد. از دیگر خواص میوه خشک که بسیار فوق العاده است، از بین بردن رادیکال های آزاد و کاهش استرس در بدن می باشد.

  1. حفظ سلامت قلب و استخوان ها

سلامت قلب

یکی از بهترین خواص میوه خشک کاهش سطح فشار خون است. به عنوان مثال کشمش برای افراد مبتلا به فشار خون بالا بسیار مفید است. این میوه ها باعث کنترل سطح کلسترول و کاهش علائم التهابی در بدن می باشند.

میوه های خشک سرشار از مواد مغذی مانند منیزیم، ویتامین K و کلسیم هستند که به سلامت استخوان کمک شایانی می کنند. ساختار اسکلتی بدن ما پر از کلسیم است و میوه های مانند زردآلو و انجیر مقدار کافی کلسیم را به بدن ما می رسانند.

کمبود کلسیم در بدن باعث پوکی استخوان می شود. این امر باعث شکننده شدن استخوان ها در حالت غیر منتظره می باشد.

  1. پیشگیری از بیماری دیابت و مفید برای دیابتی ها

میوه های خشک برای افراد دیابتی نیز بسیار مفید است. میوه های خشک سرشار از خواص ضد التهابی هستند. برای داشتن جسمی سالم همیشه میوه خشک ارگانیک و آجیل را در برنامه غدایی خود داشته باشید.

توت خشک، زغال اخته، گیلاس و توت فرنگی بهترین کاندیدا برای افراد دیابتی است. این میوه ها ابزارهای موثری برای مدیریت شرایط مزمن مقاومت به انسولین هستند.

  1. افزایش انرژی و پیشگیری از افسردگی

خواص میوه خشک بسیار زیاد است مانند مواد معدنی، پتاسیم، آهن، کلسیم و منیزیم که باعث بالا رفتن سطح انرژی شما می شود. با وجود آنتی اکسیدان در میوه های خشک، سیستم ایمنی بدن شما بهبود پیدا می کند و بدنی سالم، عاری از بیماری ها و سرشار از انرژی را خواهید داشت.

همچنین استفاده از میوه خشک برا سلامتی روح و روان شما بسیار مفید است و ایجاد کننده حس و حال خوب در بدن می شود. میوه خشک برای تقویت اعصاب و سلامتی اعصاب مفید است. برخی از میوه های خشک، منبع غنی از بتاکاروتن هستند. بتاکاروتن که یک آنتی اکسیدان است از افسردگی و اضطراب جلوگیری می کند.

  1. مفید برای دندان و چشم

میوه های خشک دارای منابع غنی ویتامین E هستند. ویتامین E از ایجاد آب مروارید و تحلیل ماهیچه های چشم جلوگیری می کند. از انواع این میوه ها می توان به زردآلو، بادام هندی و.... اشاره کرد.

خوردن یک مشت کشمش و زردآلو در برنامه غذایی روزانه باعث حفظ سلامت چشم و دندان شما می شود.

  1. افزایش هموگلوبین و مبارزه با کم خوبی

میوه های خشک سرشار از ویتامین B، مواد معدنی و چربی های غیر اشباع هستند. این مواد باعث بازسازی سلول های خونی شده و هموگلوبین بدن را بهبود می بخشد. وجود آهن در بدن بسیار ضروری است چون در کمبود آن فرد همیشه احساس خستگی و کسلی را دارد. با میل روزانه میوه خشک، آهن بدن شما همیشه تامین خواهد بود.

خواص میوه خشک بر میوه تازه چیست؟

برخی از میوه ها در تمام فصول سال موجود نیستند و افراد در فصل های دیگر سال به آن دسترسی ندارند. در گذشته برای نگه داشتن میوه راه های مختلفی مانند نمک زدن، شکر زدن و مربا درست کردن امتحان شده است. امروزه از فریز کردن برای نگه داری میوه ها استفاده می شود که البته بعد از فریز شدن میوه شکل و طعم اولیه خود را از دست می دهد. به همین دلیل بهترین راه حل برای نگه داری میوه ها در طولانی مدت، در حین حفظ خاصیت آن ها خشک کردن میوه می باشد. میوه خشک می تواند برعکس میوه تازه همیشه در دسترس در تمامی فصول سال باشد.

خواص میوه خشک برای مادران باردار

مصرف میوه خشک در دوران بارداری بسیار مفید است. میوه های خشک سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی هستند. نکته ای که حائز اهمیت است قند بسیار بالا میوه های خشک می باشد. بنابراین خانم های باردار این موضوع را به خاطر داشته باشند که مصرف میوه های خشک در حد اعتدال و همراه با میوه های تازه میل شود.

مادران باردار مواجه با خطر کم خونی هستند. خوردن زردآلو خشک شده برای دریافت آهن روزانه توصیه می شود. همچنین مصرف زردآلو به تنظیم روند گوارشی مادر باردار کمک کرده و به یبوست دچار نمی شوند.

در پایان آشنایی با خواص میوه خشک

میوه خشک شده سرشار از ویتامین ها، موا معدنی، کلسیم ومواد مغذی هستند. گنجاندن آن ها در برنامه غذای روزانه بسیار مفید می باشد. از خواص میوه خشک می توان به ایجاد تناسب اندام، پوستی صاف، جلوگیری از یبوست، سلامت قلب و مفید برای دندان و چشم نام برد. همچنین مادران بارداری که با کمبود آهن مواجه هستند، مصرف میوه خشک باعث جبران آهن در بدنشان می شود.

سوالات متداول

با مصرف میوه خشک از انواع بیماری و سرطان ایمن خواهید شد و همچنین تناسب اندام، زیبایی پوست و جلوگیری از یبوست را به همراه دارد.
میوه خشک سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، کلسیم و .... هستند. پس مصرف آن ها برای مادران باردار و کودکان بسیار مفید است. البته به علت قندی که در میوه های خشک شده است همیشه در مصرف آن باید اعتدال رعایت شود.

مقالات مرتبط با آشنایی با بهترین خواص میوه خشک + مفید برای کودکان و خانم های باردار

آشنایی کامل با طرح توجیهی میوه خشک

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

طرح توجیهی میوه خشک، راهنمایی است که به سرمایه دار کمک می کند تا اطلاعات لازم و دقیق برای راه اندازی تولید میوه خشک داشته باشد.

ادامه

آجیل عید نوروز و ترکیبات آجیل عید را بشناسیم

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

نوروز عید باستانی برای تمام ایرانیان است که فامیل و آشنایان روزهای ابتدایی سال به دیدار هم رفته و با آجیل و شیرینی از یکدیگر پذیرایی و خاطره سازی می‌کنیم.

ادامه

علت ورشکستگی تولید میوه خشک

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

اگر قصد ورود به تولید میوه خشک را دارید باید علت ورشکستگی تولید میوه خشک و مشکلات آن را بدانید و با انجام برنامه ریزی و مطالعه به رشد و شکوفایی تولید برسید.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی