واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

تولید کننده میوه خشک در استان گلستان

صنایع غذایی پیلار بزرگترین تولید کننده میوه خشک، در شمال کشور در زمینی به مساحت 4700 و 1800 مترمربع زیربنا در شهرک صنعتی آزادشهر استان گلستان فعالیت می‌کند.

تولید کننده میوه خشک در استان گلستان

صنایع غذایی پیلار بزرگترین تولید کننده میوه خشک، در شمال کشور در زمینی به مساحت 4700 و 1800 مترمربع زیربنا در شهرک صنعتی آزادشهر استان گلستان فعالیت می‌کند.

میوه خشک چیست؟

میوه خشک درواقع همان میوه است با این تفاوت که در آن بخش زیادی از (در برخی موارد تمامی) آب موجود در میوه با روش های طبیعی (همانند آفتاب) و یا صنعتی (با استفاده از خشک کن های خانگی یا صنعتی) خشک می‌شود. مصرف میوه خشک به دلایل متعدد همانند ارزش بالای غذایی، در دسترش داشتن طعم های متنوع و امکان نگهداری نسبتا بلند مدت تقریباً از قرن چهارم پیش از میلاد تا به امروز رواج داشته و باب میل مردم در ادوار مختلف بوده است.

تولید کننده میوه خشک

شما در این مقاله با بزرگترین تولید کننده میوه خشک در کشور آشنا خواهید شد که با ظرفیت 1تن میوه در هر شیفت کاری انواع میوه را در فصول مختلف سال با روش‌های کاملاً مکانیزه و بهداشتی و تحت نظر کارشناسان وزارت بهداشت خشک می‌کنند. صنایع غذایی پیلار با برند تجاری پیلار تحت مالکیت شرکت کشت و صنعت آب و آفتاب کیان فعالیت می‌کند. این مجموعه در فاز اول در زمینی به مساحت 4700 مترمربع و زیربنای 1800 مترمربع شروع به فعالیت کرده است.

پیلار بعنوان تولید کننده میوه خشک باید در مکان جغرافیایی شروع به فعالیت می‌کرد که به باغات میوه دسترسی می‌داشت لذا موسسان آن در سال 1390 استان گلستان را جهت شروع فعالیت خود انتخاب کرده‌اند. استان گلستان دارای بزرگترین انواع باغات میوه و همجواری با استان مازندران و سمنان دسترسی آسانتر به انواع میوه تازه و با کیفیت را فراهم کرده است.

شما در تصویر زیر دورنمایی از کارخانه صنایع غذایی پیلار که در شهرک صنعتی آزادشهر واقع شده است را می‌توانید مشاهده نمایید.

کارخانه پیلار تولید کننده میوه خشک

 

درصورتیکه تمایل دارید به عنوان تولید کننده میوه خشک فعالیت داشته باشید، پیشنهاد می‌شود مقاله ( چگونه کار میوه خشک کنی را شروع کنیم + تجهیزات و فضا لازم ) را نیز مطالعه نمایید.

تولید میوه خشک

پیلار با تکیه بر دانش روز و جذب نیروی متخصص و کارآمد و همچنین استفاده از دستگاه‌های تمام مکانیزه طی سال‌های فعالیت خود توانسته است با شبکه فروش خود در سطح کشور بخش بزرگی از بازار کشور را پوشش دهد و با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خودرا جلب کند. صنایع غذایی پیلار علاوه بر تامین بازار داخلی به کشورهای کانادا، آلمان، قطر، عمان، کویت، عراق و افغانستان نیز صادرات میوه خشک داشته است.

  • استفاده از نیروی متخصص و کارآمد
  • استفاده از دانش روز و بکارگیری روش های استاندارد و بهداشتی.
  • تولید با کیفیت میوه خشک
  • بکارگیری دستگاه های تمام مکانیزه
  • استفاده از میوه تازه و سالم در تولید چیپس میوه
  • تولید میوه خشک بدون افزودنی و نگهدارنده شیمیایی
  • بسته بندی در ظروف فودگرید و استاندارد مواد غذایی
  • تنوع در تولید محصولات با کیفیت
  • قیمت محصولات رقابتی و کاملاً منصفانه
  • اخذ سیب سلامت برای تمامی محصولات

انواع میوه خشک

پیلار تولید کننده میوه خشک، دمنوش میوه و انواع آجیل می‌باشد. که محصولات میوه خشک تولیدی این مجموعه در 4 طبقه بندی زیر تولید می‌گردند:

  • چیپس میوه
  • برگه و قیسی میوه
  • سبزیجات و صیفی‌جات خشک
  • میوه خشک حبه ای

صنایع غذایی پیلار به عنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک در سطح کشور، آماده همکاری با صادرکنندگان و انواع شعب فروشگاه های زنجیره‌ای و عمده فروشان می‌باشد. چنانکه در این مدت نیز با صادرکنندگان بسیاری در حال فعالیت و همکاریست، همچنین با فروشگاه های زنجیره ای افق، هایپرفامیلی و...، کارخانجات تولید کننده بیسکویت جهت استفاده از میوه خشک در تولید بیسکویت های چندغله نیز همکاری دارد.

جهت راهنمایی بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

محصولات مرتبط با تولید کننده میوه خشک در استان گلستان

چیپس هلو (هلو خشک) 250 گرمی

چیپس هلو (هلو خشک) 250 گرمی

چیپس هلو (هلو خشک Peach Chips) یکی از انواع چیپس میوه و میوه خشک تولید پیلار را در بسته 250 گرمی ظروف شفاف فود گرید از فروشگاه اینترنتی پیلار خرید نمایید.

Peach Chips 250g


140,000
پرتقال خشک (تامسون) 500 گرمی

پرتقال خشک (تامسون) 500 گرمی

پرتقال تامسون بمب ویتامین C است. پرتقال خشک (تامسون Thomson Orange Chips) یا اسلایس پرتقال تامسون خشک در بسته بندی 500 گرم ظروف شفاف فود گرید ارائه شده است.

Thomson Orange Chips 500g


170,000
میوه خشک مخلوط 500 گرمی

میوه خشک مخلوط 500 گرمی

چیپس میوه مخلوط حاوی ترکیبی از انواع میوه خشک می‌باشد که تماماً تولید مجموعه صنایع غذایی پیلار است، در ظروف شفاف فود گرید 500 گرمی ارائه شده است.

Mixed Fruit Chips 500g


350,000
چیپس توت فرنگی خشک 250 گرمی

چیپس توت فرنگی خشک 250 گرمی

توت فرنگی بهترین منبع تامین آنتی‌اکسیدان ‌است. چیپس توت فرنگی (Strawberry Chips) یا توت فرنگی خشک شده را در ظروف شفاف 250 گرمی فود گرید از پیلار تهیه کنید.

Strawberry Chips 250g


260,000

مقالات مرتبط با تولید کننده میوه خشک در استان گلستان

انبه پادشاه میوه ها

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

انبه از میوه های بسیار خوشمزه و لذیذ با خواص زیاد است. شاید لقب سلطان یا پادشاه میوه ها را شنیده‌اید که به انبه بدلیل ارزش غذایی بالای آن نسبت داده‌اند.

ادامه

این میوه خشک ها رو بخور تا جوش نزنی!

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

ما در این مقاله به معرفی میوه خشک هایی می‌پردازیم که در درمان جوش (آکنه) معجزه می‌کنند بطوریکه مصرف روزانه آنها پوستی سالم و عاری از جوش را به همراه دارد.

ادامه

طرز تهیه لواشک سیب با جوهر لیمو در خانه

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

ّآشنایی با طرز تهیه لواشک با جوهر لیمو باعث می شود شما یک خوراکی خوشمزه و سالم را بتوانید در خانه تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی