واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

این میوه خشک ها رو بخور تا جوش نزنی!

ما در این مقاله به معرفی میوه خشک هایی می‌پردازیم که در درمان جوش (آکنه) معجزه می‌کنند بطوریکه مصرف روزانه آنها پوستی سالم و عاری از جوش را به همراه دارد.

این میوه خشک ها رو بخور تا جوش نزنی!

همه افراد در طول عمر خود ممکن است حداقل یکبار با جوش روی صورت مواجه شده باشند. آیا این را می‌دانستید که مصرف روزانه برخی از انواع میوه خشک باعث می‌شود به پوستی سالم و بدون جوش دست یابید؟! ما در این مقاله به معرفی میوه خشک هایی می‌پردازیم که در درمان جوش (آکنه) معجزه می‌کنند بطوریکه مصرف روزانه آنها پوستی سالم و عاری از جوش را به همراه دارد.

نقش میوه خشک در سلامتی پوست

در قرنی به سر می‌بریم که تقریبا همه مردم می‌دانند که تغذیه برای زیبایی و سلامت پوست دارای اهمیت بسیار زیادی است. اما خب همه افراد نمی‌دانند چه مواد غذایی و خوراکی را باید مصرف کرد تا به آنها کمک کند پوستی بدون عیب و نقص داشته باشند. در زندگی روزمره ممکن است انواع چیپس و پفک، پاستیل و ... را مصرف کنید که برای سلامت پوست مضر هستند. در این مقاله قصد داریم به چند نمونه چیپس میوه را به شما معرفی کنیم که علاوه بر اینکه مضر نیستند بلکه به عنوان معجزه کننده در سلامت پوست و درمان جوش شناخته می‌شوند.

میوه خشک هایی که از جوش زدن جلوگیری می کنند

این میوه های خشک معجزه گر عبارتند از:

چیپس توت فرنگی

چیپس توت فرنگی یا توت فرنگی خشک شده یکی از انواع چیپس میوه‌ای است که طرفداران بیشماری نیز دارد. جالبه بدانید که توت فرنگی حاوی مقادیر زیادی ویتامین C بوده که به پوست شما کمک خواهد کرد تا جوان‌تر و سالم‌تر به نظر برسد.

چیپس توت فرنگی درمان جوش

ویتامین C: ویتامین C  یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به مبارزه با آسیب‌های اکسایشی پوست کمک می‌کند و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند.

توت فرنگی خشک شده به عنوان یک میوه خشک پرفیبر هم شناخته می‌شود که به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند و می‌تواند در جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه‌ها نیز موثر باشد.

فصل برداشت توت فرنگی از اواخر فروردین تا انتهای خردادماه می‌باشد، در این بازه زمانی می‌توانید هم توت فرنگی تازه را مصرف کنید و هم آن را خشک کرده و در یخچال جهت مصرف روزانه در طی سال نگهداری کنید. همچنین می‌توانید چیپس توت فرنگی مورد نیاز خودرا از صنایع غذایی پیلار در هر زمانی از سال خریداری کنید.

چیپس آناناس

چیپس آناناس گرچه میوه ای گران قیمت بنظر می‌رسد اما دارای خواص بیشماری است که مصرف آن را باید در برنامه خود قرار دهید. آناناس یکی از میوه هایی است که برای سلامت پوست بسیار مفید است. این میوه خشک حاوی آنزیمی به نام بروملین بوده که به تمیز کردن پوست و از بین بردن سلول‌های مرده کمک خواهد کرد.

آنزیم بروملین: آنزیم بروملین در آناناس باعث تسریع در تجدید سلول‌های پوست می‌شود و از انسداد منافذ پوستی جلوگیری می‌کند.

چیپس آناناس همچنین حاوی مقادیری ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌هایی بوده که به تقویت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن کمک می‌کنند. بصورت کلی آناناس به دو صورت خشک می‌گردد، چیپس آناناس (کمپوتی) که از کمپوت آناناس تهیه می‌شود که تصویر آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

چیپس آناناس (کمپوتی)

و آناناس خشک (طبیعی) که از میوه تازه جهت خشک کردن آناناس استفاده می‌گردد و تصویر آن را در زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

آناناس خشک طبیعی

صنایع غذایی پیلار بعنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک در شمال کشور، در حال هر دو نمونه چیپس آناناس (کمپوتی) و آناناس خشک (طبیعی) را توسط دستگاه های تمام مکانیزه و کاملا بعداشتی خشک کرده و با رقابتی ترین قیمت میوه خشک در بین تمامی تولیدکنندگان ارائه می‌دهد.

چیپس هلو

چیپس هلو نیز برای پوست معمولی بسیار مفید است. این میوه حاوی مقادیر زیادی فیبر است که به سلامت پوست شما کمک می‌کند.

چیپس هلو درمان جوش

فیبر: فیبر موجود در چیپس هلو به تنظیم سطح چربی‌های پوستی کمک می‌کند.

هلو خشک همچنین دارای ویتامین A و ویتامین C است که به تقویت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن کمک می‌کند.

چیپس خربزه

چیپس خربزه نیز یکی از میوه‌های است که برای پوست معمولی بسیار مفید است. هلو خشک حاوی مقادیر بسیار زیادی از ویتامین C است که به تقویت پوست و کاهش التهابات پوستی کمک می‌کند.

چیپس خربزه درمان جوش

ویتامین C: ویتامین C در خربزه باعث تقویت کلاژن پوست می‌شود و به جلوگیری از پیری زودرس آن کمک می‌کند.

نکاتی برای مراقبت از پوست

حالا که با میوه خشک هایی آشنا شدید که به شما کمک خواهد کرد تا پوستی جوان‌تر و سالم‌تر داشته باشید، لازم است موارد زیر را نیز درنظر بگیرید:

  • تغذیه منظم: مطمئن شوید که به تغذیه مناسبی از جمله میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی‌تان توجه دارید.
  • مراقبت از پوست: پوست خود را با محصولات مناسبی مراقبت کنید و از ضرورت استفاده از کرم‌ها و ضدآفتاب نیز آگاه باشید.
  • ورزش: ورزش به بهبود گردش خون در پوست کمک می‌کند و زیبایی آن را افزایش می‌دهد.
  • آب: مطمئن شوید که کافی آب می‌نوشید تا پوستتان همیشه تر و تازه باقی بماند.

قیمت میوه خشک

قیمت میوه خشک در برابر میوه بنظر شاید گرانتر باشد، اما اگر بدانید شما با خرید میوه خشک فقط بابت اصل میوه هزینه می‌کنید و برای ضایعات میوه (مانند سر و ته میوه، هسته میوه، پوست میوه، خرابی میوه و...) پولی پرداخت نکرده اید شگفت زده خواهید شد. در کنار این موارد بهتر است ماندگاری میوه خشک را با میوه تازه نیز مقایسه کنید تا متوجه شوید این محصول را چقدر ارزانتر از چیزی که فکر می‌کردید خریداری کرده اید.

صنایع غذایی پیلار به عنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک و خشکبار میوه در شمال کشور با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و استفاده از دستگاه های تمام مکانیزه سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت دارد و شما این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌توانید از پیلار خریداری کنید.

سوالات متداول

اثرگذاری مصرف میوه و میوه خشک بر پوست به میزان مصرف و نوع میوه‌ها بستگی دارد. اما به طور کلی، مصرف روزانه به میزان 5 تا 9 میوه و سبزیجات یا 70 الی 100 گرم میوه خشک مختلف به پوست شما کمک کافی می‌کند.
میوه خشک ها نه تنها برای پوست بلکه برای سلامتی بدن نیز بسیار مفید هستند. مصرف انواع مختلف میوه خشک به افزایش ایمنی بدن، بهبود دستگاه گوارش و کاهش خطر بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کنند.
اگر شما دارای پوست چرب هستید، بهتر است میوه خشک هایی همانند توت فرنگی را مصرف کنید که حاوی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند.همچنین، مصرف زیره سبز و نعناع هم می‌تواند به کنترل چربی پوست کمک کند.

محصولات مرتبط با این میوه خشک ها رو بخور تا جوش نزنی!

چیپس آلو 150 گرمی

چیپس آلو 150 گرمی

میوه آلو و محصولات آلو خشک و چیپس آلو (Plum Chips) از نظر رنگ و مزه دارای تنوع می‌باشد: ( آلو قرمز، زرد و سیاه با مزه های ترش و ملس و شیرین)

Plum Chips 150g


70,000
چیپس سیب (سیب خشک) 150 گرمی

چیپس سیب (سیب خشک) 150 گرمی

میوه سیب بعنوان سنبل سلامت شناخته می‌شود، چیپس سیب (Apple Chips) یا سیب خشک پیلار، در بسته بندی 150 گرمی ظروف شفاف فود گرید ارائه شده است.

Apple Chips 150g


60,000
چیپس خرمالو (خرمالو خشک) 150 گرمی

چیپس خرمالو (خرمالو خشک) 150 گرمی

خرمالو با طبع گرم و تر سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است، چیپس خرمالو (Persimmon Chips) یا خرمالوی خشک پیلار در ظروف شفاف فود گرید 150 گرمی ارائه می‌گردد.

Persimmon Chips 150g


58,000

مقالات مرتبط با این میوه خشک ها رو بخور تا جوش نزنی!

آجیل عید نوروز و ترکیبات آجیل عید را بشناسیم

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

نوروز عید باستانی برای تمام ایرانیان است که فامیل و آشنایان روزهای ابتدایی سال به دیدار هم رفته و با آجیل و شیرینی از یکدیگر پذیرایی و خاطره سازی می‌کنیم.

ادامه

انواع میوه خشک زمستانی و تابستانی و خواص هر کدام از آن ها

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

این خوراکی های خوشمزه علاوه بر مقوی بودن آن ها می توان به عنوان یک تنقلات مفید و لذیذ برای پذیرایی در مهمانی ها در نظر گرفت.

ادامه

آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی ؟!

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

دو نوع آناناس را می‌توان خشک کرد، آناناس کمپوتی و آناناس طبیعی که هر کدام طرفداران زیادی دارند آناناس خشک طبیعی طعم ملس تر نسبت به چیپس آناناس کمپوتی دارد.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی