واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

بسته بندی میوه خشک در ظروف فود گرید

برای مواد غذایی و میوه خشک، چیپس میوه و انواع خوراکی باید از ظروف فود گرید جهت بسته بندی استفاده نمود. ظروفی که مشخصه آنها قاشق و چنگال حک شده برروی آنهاست.

بسته بندی میوه خشک در ظروف فود گرید

برای مواد غذایی و میوه خشک، چیپس میوه و انواع خوراکی باید از ظروف فود گرید جهت بسته بندی استفاده نمود. ظروفی که مشخصه آنها قاشق و چنگال حک شده برروی آنهاست.

یکی از مهمترین موارد در صنعت تولید و بسته بندی مواد غذایی یافتن بهترین نمونه از مواد اولیه سالم می‌باشد که ظروف فودگرید برای این منظور تولید شده است. در واقع ظروف فودگرید‌ مواد اولیه را در تولید پوشش و بسته بندی مواد خوراکی و غیر خوراکی تشکیل می‌دهند که از لحاظ بهداشت و سلامت، منحصر به فرد می باشند. این مواد بهداشتی در تماس با مواد غذایی هیچ نوع آلودگی را منتقل نمی‌کنند و مهاجرت شیمیایی ندارند.

ظروف فودگرید به نحوی تعریف شده‌اند که در تماس با مواد غذایی برای مصرف انسان و هر موجود دیگری از مواد مضر به دور می باشند؛ که با استفاده از انواع آزمایش های استاندارد و به روز دنیا از نظر مقاومت و سلامت بررسی شده و سپس به بازار عرضه می‌شوند. علامت ظروف فودگرید در بازار جهانی به صورت زیر نشان داده می‌شود.

پلاستیك‌ها، پلیمرهایی هستند كه از مواد اولیه‌ای به نام مونومر ساخته شده‌اند. مونومرها موادی سمی بوده و برای سلامت انسان مضر است. اما پلیمرها خنثی بوده و مشكلی ندارند. اشكال كار اینجاست، معمولاً در فرایند تهیه پلیمرها مقداری مونومر قابل جدا شدن باقی می‌ماند. به همین دلیل اگر از ظروف یکبار مصرف نامرغوب استفاده شود، احتمال مهاجرت این مونومرها به ماده غذایی وجود دارد. بنابر این در استفاده از پلاستیك‌ها به عنوان ظروف غذا، باید از هر نوع پلاستیكی جهت مواد غذایی استفاده نشود.

مواد اولیه در تولید ظروف فودگرید

  • پایه تولید ظروف فودگرید از پلی‌پروپلین و پلی اتیلن هایی با چگالی بالا می‌باشد که از نظر ماندگاری بسیار بادوام هستند و تمام نکات بهداشتی در مورد آنها رعایت می‌شود؛ این بسته بندی ها بهترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی می‌باشند.
  • پلی اتیلن با چگالی بالا که به آن HDPE گفته می‌شود دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی و اکسایش است و این مواد استثنایی معمولا قابل بازیافت نیز هستند.
  • پلی اتیلن های با چگالی بالا (HDPE) نسبت به پلی اتیلن ها با چگالی پایین (LDPE) از استحکام کششی بالاتری برخوردار هستند.

مزایای استفاده از ظروف فودگرید

  • اگر در بسته بندی مواد غذایی از ظروف و فود گرید استفاده نشود و بدتر از آن اینکه از ظروف ناسالم استفاده شود مولکول‌ها با توجه به شرایط محیطی در برخی موارد مواد مضر را به مواد غذایی ممکن است منتقل کنند.
  • سطوح ظروف فودگرید عاری از هر نوع مواد زیانبار برای مواد غذایی است و خاصیت مواد غذایی را برای مدت طولانی حفظ خواهند کرد؛ مواد فودگرید حتی در شرایط سخت تولید مانند حرارت و فشار بالا از انتقال عوامل آسیب زننده و سرطان زا به مواد غذایی جلوگیری می‌کند.
  • در حال حاضر این امکان وجود دارد تا بر اساس میزان چربی و دمای هر کالا و همچنین مقدار PH ماده غذایی مورد نظر و شرایط بسته بندی، ظروف فودگرید متفاوتی تولید شوند.

ظروفی که در پشت یا کف آنها دارای عکس یک قاشق و چنگال باشند، برای نگهداری مواد غذایی مناسب هستند. هر پلاستیکی که قرار است با یک ماده غذایی سر و کار داشته باشد، باید دارای علامت Food Grade باشد. کیسه‌های فریزر هم از این قاعده مستثنا نیستند.

صنایع غذایی پیلار از ظروف فود گرید یا Food Grade برای بسته بندی محصولات خود شامل چیپس میوه انواع میوه خشک، حبه میوه، دمنوش میوه و لواشک سنتی استفاده می‌کند. علاوه براین که از ظروف فود گرید در بسته بندی محصولات استفاده می‌گردد، در روند تولید نیز استفاده از ظروف فود گرید از اولویت های مجموعه پیلار می‌باشد. بطور مثال توری و سینی های خشک کن که در خط تولید استفاده شده کاملا از موارد فود گرید می‌باشند.

محصولات مرتبط با بسته بندی میوه خشک در ظروف فود گرید

چیپس آلو 150 گرمی

چیپس آلو 150 گرمی

میوه آلو و محصولات آلو خشک و چیپس آلو (Plum Chips) از نظر رنگ و مزه دارای تنوع می‌باشد: ( آلو قرمز، زرد و سیاه با مزه های ترش و ملس و شیرین)

Plum Chips 150g


70,000
چیپس سیب (سیب خشک) 150 گرمی

چیپس سیب (سیب خشک) 150 گرمی

میوه سیب بعنوان سنبل سلامت شناخته می‌شود، چیپس سیب (Apple Chips) یا سیب خشک پیلار، در بسته بندی 150 گرمی ظروف شفاف فود گرید ارائه شده است.

Apple Chips 150g


60,000
چیپس خرمالو (خرمالو خشک) 150 گرمی

چیپس خرمالو (خرمالو خشک) 150 گرمی

خرمالو با طبع گرم و تر سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است، چیپس خرمالو (Persimmon Chips) یا خرمالوی خشک پیلار در ظروف شفاف فود گرید 150 گرمی ارائه می‌گردد.

Persimmon Chips 150g


58,000

مقالات مرتبط با بسته بندی میوه خشک در ظروف فود گرید

آشنایی با بهترین خواص میوه خشک + مفید برای کودکان و خانم های باردار

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

از بهترین خواص میوه خشک می توان به حفظ تناسب اندام، سلامت قلب، جلوگیری از یبوست، افزایش هموگلوبین خون و مفید برای پوست، چشم و دندان اشاره کرد

ادامه

میوه خشک پفکی چیست؟ طرز تهیه آن + روش نگهداری

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

میوه خشک پفکی یک خشکبار لذیذ و خوشمزه است که دارای بافتی نرم نسبت به میوه خشک است. همچنین تمام خواص میوه تازه را دارا می باشد.

ادامه

از خواص و معایب موز چه می دانیم؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

موز از پر طرفدارترین و خوشمزه ترین میوه ها محسوب می‌شود. چیپس موز یا میوه خشک موز و حبه میوه موز نیز عضوی از محصولات پر فروش صنایع غذایی پیلار می باشد.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی