واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

آشنایی کامل با خواص چای میوه ای (نوشیدنی خوش طعم و پرخاصیت)

از خواص چای میوه ای می توان به بهبود سلامت قلب، گوارش، پوست و مو اشاره کرد. همچنین سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و ضد پیری و افسردگی می باشد.

آشنایی کامل با خواص چای میوه ای (نوشیدنی خوش طعم و پرخاصیت)

چای میوه ای می تواند یک شروع عالی برای روزتان باشد.امروزه انواع مختلف دمنوش میوه به علت داشتن خواص زیاد جایگزین چای سیاه شده است. خواص چای میوه ای علاوه بر جسم، اثرات بسیار مثبتی برای آرامش اعصاب شما دارد. این نوشیدنی خوش طعم سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها است که منجر به سلامت گوارش، قلب و زیبایی پوست و مو می شود. همچنین بسیار موثر برای کمک به افرادی است که قصد کاهش وزن را دارند.

ضد پیری از خواص چای میوه ای

چای میوه ای بسیار مفید برای همه مخصوصا خانم ها می باشد و آن ها را از پیر شدن در امان نگه می دارد. البته این اثرات پیری برای اقایان نیز موجود است. چای میوه ای را می توان به عنوان کرم یا لوسیون استفاده کرد که فرآیند پیری را به تاخیر می اندازد. چای میوه ای سرشار از آنتی اکسیدان است که بدن از خطرات رادیکالی محافظت می شود. همچنین باعث جوان ماندن سلول های بدن است. پس با مصرف این چای خوشمزه شاهد جوان تر ماندن خودتان خواهید بود و جایگزین بسیار مناسبی برای قهوه و نوشیدنی های کافئین دار می باشد.

چای میوه ای سرشار از مواد مغذی

 چای میوه ای سرشار از ویتامین های A ،B و C است. دمنوش یا همان چای میوه ای حاوی فیبر، مواد معدنی ضروری هستند و تقریبا هر رژیم غذایی، می تواند شامل این نوشیدنی خوش طعم باشد.

خواص چای میوه ای برای بدن

برای درمان بسیاری از بیماری ها از نوع خونی، سوزش مجاری ادرار، تنگی نفس، سردردهای مزمن والتهاب های مختلف بسیار مفید است. با مصرف آن در روز، عرق بدن خوشبو می شود. دانه میوه های چای اثر شفابخشی برای التهاب دستگاه گوارش و مخاط ها، سرفه های خشک، سینه درد، تب و گرفتگی صدا دارد. ولی باید مراقب باشید که دانه را نجوید زیرا حاوی یک ماده سمی است که برای بدن مضر است.

خواص ضد افسردگی چای میوه ای

در زندگی انسان ها همیشه دوران هایی است که موجب افسردگی هر شخصی می شود. امیال و آرزوهای سرکوب شده ای که تاثیر بسیار مخربی بر روح و روان هر فردی می گذارد. همین امر باعث می شود که مشکلاتی مانند افسردگی به وجود آید. طی تحقیقاتی که انجام شده یکی از خواص چای میوه ای، مبارزه با افسردگی است. نوشیدن دمنوش میوه ای در طول روز اثرات اضطراب و استرس را در ما بهبود می بخشد.

خواص دمنوش میوه ای برای سلامت کلیه ها

دمنوش میوه ای

همیشه سالم بودن کلیه ها امری است مهم که همیشه در زندگی باید به آن توجه ویژه ای داشت. یکی از عوامل موثر در بهبود سلامت کلیه ها، مصرف چای میوه ای است. مصرف این چای لذیذ خوشمزه باعث از بین بردن سموم بدن می شود و این روند باعث می شود تا کلیه ها همیشه به درستی کار کنند و عملکرد بهتری داشته باشند. مصرف حداقل یک فنجان چای میوه ای به صورت روزانه باعث همیشه سالم مانند کلیه ها در بدن می باشد. همچنین از بیماری و نارسایی کلیوی جلوگیری می کند.

کاهش فشار خون با مصرف چای میوه ای

در بیشتر غذاهای که در طول روز مصرف می کنیم، اندکی نمک وجود دارد که در کنار هم قرار گرفتن همین اندک نمک ها باعث افزایش فشار خون می شود. مصرف روزانه چای میوه ای می تواند این افزایش فشار را جبران کند و فشار شما را کاهش دهد تا به حد تعادل برسد. فشار خون بالا زمینه ابتلا به بیماری های قلبی، نارسانی کلیوی و سکته است و موجب بروز اختلال در عملکردهای طبیعی بدن می باشد. پس باید حتما فشار خون بالا را جدی بگیریم و در روند کنترل آن دقت ویژه را داشته باشیم.

چای میوه ای سرشار از ویتامین ث

برای این که روزانه ویتامین ث به بدنتان برسد بهتر است به جای استفاده از چای معمولی از دمنوش یا چای میوه ای مصرف کنید. چای میوه ای سرشار از ویتامین ث است که برای مو، پوست بسیار مفید است. چای میوه ای باعث بالا بردن سیستم ایمنی می شود و همین امر باعث می شود که کمتر دچار بیماری ها مخصوصا سرماخوردگی شوید. همچنین از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند. با مصرف چای میوه ای دیگر نیاز به مصرف قرص های ویتامین ث نخواهید داشت.

امکان مصرف دمنوش میوه ای در صورت سرد شدن

همه ما خوب می دانیم چای که از دهن بیوفتد دیگر قابل خوردن نیست. این اصطلاح در مورد چای سیاه کاملا صدق می کند. اگر چای سیاه سرد شود قابل مصرف نیست. اما در مورد چای میوه ای کاملا قضیه فرق می کند. این دمنوش سرشار از خاصیت را می توان به صورت سرد نیز مصرف کرد. در واقع دست شما برای طبع و علاقه تان در این باب باز می باشد. خواص چای میوه ای همانطور که بیان شد برای سلامت کلی روح و بدن بسیار زیاد است. پس هرگز مصرف آن را از رژیم غذایی روزانه خود حذف نکنید.

خواص دمنوش میوه ای برای حفظ سلامت استخوان و چشم

چای میوه ای، باعث محکم شدن استخوان ها می شود و خطر ورم مفاصل را کاهش می دهد. این امر به علت وجود مواد فتوشیمیایی موجود در دمنوش میوه ای است که برای سلامت استخوان ها بسیار مفید است. همچنین برای سلامت چشم به علت وجود آنتی اکسیدان مفید است. نوشیدن منظم چای میوه ای به صورت روزانه خطر آب مروارید را کاهش می دهد و از کور شدن جلوگیری می کند.

داشتن تمرکز بالا با مصرف دمنوش میوه ای

چای های میوه ای حاوی آمینو اسید (طبیعی) است که بسیار مفید برای داشتن تمرکز، حافظه و زمان واکنش مناسب است.

مفید برای داشتن پوست و مویی زیبا

دمنوش سیب

یکی از زیبا ترین خواص دمنوش میوه ای، کمک به داشتن صورتی صاف با مویی سالم شاداب است. محتوای معدنی چای میوه ای مخصوصا دمنوش سیب، به و گلابی برای خون سازی بسیار مفید است. تنظیم خون رسانی و فولیکول های مو از طریق تقویت خون سازی و تنظیم گردش خون به رشد بهتر فولیکول های پوست و مو کمک می کند.

یکی از پیشنهادهای ویژه برای خانم ها مصرف دمنوش میوه ای به و سیب است به دلیل خواص آن برای سلامت و زیبایی پوست و مو است.

خواص دمنوش میوه ای در دوران بارداری

مصرف چای میوه ای در دوران حساس بارداری و حاملگی فواید ویژه ای دارد. خانم هایی که در دوران بارداری علائم شدید تهوع و استفراغ بارداری را دارند مصرف این چای باعث کم شدن این علائم می شود به علت این که دارای ویتامین های مختلف می باشد. از همین رو در بارداری به ویژه بین هفته 6 تا 14، نوشیدن دمنوش پیش نهاد می شود.

کاهش کلسترول خون با نوشیدن چای میوه ای

از دیگر خواص جداگانه چای میوه ای بر اعضای بدن، مصرف یک فنجان دمنوش میوه ای در روز است که موجب کاهش کلسترول خون می شود و در پی آن سموم بدن دفع می شود. مصرف منظم آن در درمان کلسترول بد بسیار موثر است.

خواص چای میوه ای در جلوگیری از سرطان

مصرف چای میوه ای سیب، باعث کاهش گسترش چند نوع سرطان مشهور به نام سرطان روده و ریه است. همچنین چای میوه ای سیب به بیرون راندن سموم از سیستم گوارشی موثر است. نوشیدن یک فنجان چای سیب در شب حتما توصیه می شود.

خواص دمنوش میوه ای برای سلامت گوارش و قلب

چای های میوه ای به علت داشتن شیرنی طبیعی و کم کالری، باعث جذب مواد مفید برای بدن توسط دستگاه گوارش می شود. این چایی خوش طعم جایگزین بسیار مناسبی به جای آب میوه های مصنوعی است. از دیگر خواص چای میوه ای، به علت داشتن فیبر از یبوست جلوگیری کرده و باعث افزایش حرکت روده می شود. فیبر رژیمی میوه، علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه گوارش برای درمان بیماری های التهابی روده و انواع مختلفی از سرطان های گوارشی و دیورتیکولیت مفید است. مصرف منظم چای میوه ای باعث سلامت قلب می شود و به کاهش خطر سکته کمک می کند.

خواص چای میوه ای برای لاغری

چای میوه دارای فنول های طبیعی است که باعث کاهش وزن می شود. ترکیبات آنتی اکسیدان دمنوش میوه ای باعث افزایش متابولیسم بدن شده و کاهش وزن را به همراه دارد. همچنین فیبر موجود در چای میوه ای منجر به تقویت دستگاه گوارش می شود که در روند لاغری بسیار موثر است. چای میوه ای دارای قند طبیعی است و باعث می شود که مصرف آن کالری زیادی به همراه نداشته باشد. برای نتیجه بهتر حتی می توانید چای میوه ای را همراه عسل میل نمایید.

کلام آخر، آشنایی با خواص چای میوه ای

چای میوه ای یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها است که سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها می باشد. مصرف روزانه دمنوش میوه ای اثرات بسیاری بر سلامت بدن دارد. از جمله خواص چای میوه ای، بهبود گوارش، سلامت قلب، پوست، مو، مفید برای کاهش وزن، خاصیت ضد پیری و افسردگی می باشد.

سوالات متداول

چای میوه ای شامل ترکیبات بی نظیر میوه های تازه سیب، گلابی، گل محمدی، بهار نارنج و ادویه های معطر است.
چای میوه ای حاوی فنول است که باعث کاهش وزن می شود. همچنین داشتن فیبر موجود باعث تقویت دستگاه گوارش می شود که در پی آن کاهش وزن را به همراه دارد.

مقالات مرتبط با آشنایی کامل با خواص چای میوه ای (نوشیدنی خوش طعم و پرخاصیت)

چای میوه و سلامتی اعضای بدن

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

چای میوه یا دمنوش میوه برخلاف چای سیاه که مصرف طولانی مدت آن موجب فقر آهن می‌شود دارای خواص بی شماریست که هر یک بر اعضای بدن موثر است.

ادامه

طرز تهیه دمنوش پوست موز خشک شده + خواص و عوارض پوست موز

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

پوست موز خشک دارای خواص شگفت انگیزی در تسکین اعصاب و روان است. با وجود مقادر زیادی منیزیم و پتاسیم، دمنوش آن در رفع بی خوابی بسیار مفید است.

ادامه

طرز تهیه چای میوه ای سیب و به خانگی

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

سیب طبعی گرم، به طبعی سرد دارد که می‌توانند مصلح یکدیگر باشند، در این مقاله سعی داریم طرز تهیه دمنوش میوه سیب و به را آموزش دهیم تا در خانه آن را تهیه کنید.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی