واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

میوه خشک فله یا عمده ؟!

خرید میوه خشک فله یا عمده برای افرادی که در زمینه بازاریابی و فروش مواد غذایی شاغل بوده و همچنین افرادی که قصد دارند بصورت نمایندگی فعالیت کنند مناسب است.

میوه خشک فله یا عمده ؟!

خرید میوه خشک فله یا عمده برای افرادی که در زمینه بازاریابی و فروش مواد غذایی شاغل بوده و همچنین افرادی که قصد دارند بصورت نمایندگی فعالیت کنند مناسب است. برای خرید میوه خشک بصورت فله یا عمده از بزرگترین تولید کننده میوه خشک در شمال کشور و اطلاع از شرایط همکاری و کسب نمایندگی کافیست این مقاله را مطالعه نمایید.

میوه خشک فله

میوه خشک فله همان محصول میوه خشک است اما ترجیح برخی از شرکت هایی که در زمینه تولید میوه خشک فعالیت می‌کنند اینست که بجای تولید برخی از میوه های خشک آنها را از شرکت های قوی‌تر تولید کننده میوه خشک بصورت فله خریداری کنند. یا برخی از شرکت های تولید مواد خوراکی جهت استفاده از میوه خشک در تولید محصولات خود مانند کراکر یا بیسکویت اقدام به خرید میوه خشک بصورت فله می‌نمایند.

عرضه میوه خشک فله به اینصورت است که چیپس میوه در بسته های سلفونی 1 کیلوگرم یا بیشتر و یا در بسته های پلاستیکی 5 یا 10 کیلوگرم بسته‌بندی شده و با قیمتی مناسب‌تر اما با همان کیفیت همیشگی به مشتری تحویل داده می‌شود. همچنین امکان انعطاف پذیری در فرایند تولید میوه خشک (مقدار خشک کردن و انتخاب میوه و...) برحسب درخواست متقاضی امکانپذیر خواهد بود.

میوه خشک عمده

میوه خشک عمده مناسب افرادیست که در زمینه بازاریابی مواد غذایی فعالیت دارند و همچنین قصد دارند بعنوان فروشنده یا نمایندگی عرضه میوه خشک فعالیت داشته باشند. این افراد جهت تامین همیشگی محصولات میوه خشک و چیپس میوه باید با شرکت هایی همکاری نمایند که سابقه طولانی مدت در زمینه میوه خشک دارند و همچنین می‌توانند همه انواع میوه خشک را در تمام فصول سال فراهم و تامین کنند. قیمت تمام شده برای این افراد خیلی مهم خواهد بود. ما به این افراد توصیه می‌کنیم همزمان با قیمت کیفیت محصولات را نیز در نظر بگیرند. خوشبختانه صنایع غذایی پیلار محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را تولید و عرضه می‌کند و در اکثر استانهای کشور دارای نمایندگی یا عاملین فروش بوده و همچنین امکان همکاری و ارائه نمایندگی به دیگر عزیزان خواهد بود.

تولید کننده میوه خشک

صنایع غذایی پیلار بعنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک در شمال کشور در زمینه به مساحت 4700 متر در شهرک صنعتی آزادشهر واقع شده و با ظرفیت تولید 1 تن در هر شیف کاری میوه خشک تولید کرده و بصورت جزئی و عمده در سرتاسر کشور عرضه می‌کند و همچنین تاکنون به کشورهای امارات، قطر، کویت، عمان، عراق، افغانستان، کانادا، آلمان و روسیه صادرات نیز داشته است.

پیلار همچنین اقدام به عرضه محصولات میوه خشک بصورت فله می‌نماید و تاکنون با افراد و شرکت های متعددی در زمینه تولید میوه خشک بصورت فله اقدام به همکاری نموده است. استفاده از دستگاه و ماشین آلات تمام مکانیزه و بهره‌گیری از نیرو مجرب و متخصص زمینه همکاری با شرکت های متعددی را فراهم نموده تا صنایع غذایی پیلار بعنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک در شمال کشور بتواند تامین کننده میوه خشک فله برای این قبیل از شرکت‌ها باشد.

درصورت تمایل به همکاری و کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه همکاری و سفارش گذاری و همچنین اطلاع از قیمت میوه خشک بصورت جزئی یا فله و یا عمده می‌توانید با همکاران ما در صنایع غذایی پیلار در تماس باشید.

محصولات مرتبط با میوه خشک فله یا عمده ؟!

میوه خشک مخلوط 1 کیلوگرمی

میوه خشک مخلوط 1 کیلوگرمی

میوه خشک مخلوط حاوی ترکیبی از انواع میوه خشک می‌باشد که تماماً تولید مجموعه صنایع غذایی پیلار است، در ظروف شفاف فود گرید 1 کیلوگرمی ارائه شده است.

Mixed Fruit Chips 1Kg


570,000
میوه خشک مخلوط 500 گرمی

میوه خشک مخلوط 500 گرمی

چیپس میوه مخلوط حاوی ترکیبی از انواع میوه خشک می‌باشد که تماماً تولید مجموعه صنایع غذایی پیلار است، در ظروف شفاف فود گرید 500 گرمی ارائه شده است.

Mixed Fruit Chips 500g


350,000
چیپس سیب (سیب خشک) 500 گرمی

چیپس سیب (سیب خشک) 500 گرمی

میوه سیب بعنوان سنبل سلامت شناخته می‌شود، چیپس سیب (Apple Chips) یا سیب خشک پیلار، در بسته بندی 500 گرمی ظروف شفاف فود گرید ارائه شده است.

Apple Chips 500g


195,000
آلو قرمز خشک (با هسته) 250 گرمی

آلو قرمز خشک (با هسته) 250 گرمی

آلو قرمز میوه خوشمزه سرشار از بتاکاروتن و فنلی است. آلو قرمز خشک شده با هسته (Dried Plum) را در بسته 250 گرمی ظروف شفاف فود گرید از پیلار تهیه نمایید.

Dried Plum 250g


65,000

مقالات مرتبط با میوه خشک فله یا عمده ؟!

طرز تهیه انبه خشک در خانه

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

با سه روش آفتاب، فر یا مایکروفر و دستگاه میوه خشک کن می‌توانیم در خانه انبه خشک کنیم که در این مقاله نحوه خشک کردن انبه طبق هر روش را توضیح داده ایم.

ادامه

آشنایی با بهترین خواص میوه خشک + مفید برای کودکان و خانم های باردار

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

از بهترین خواص میوه خشک می توان به حفظ تناسب اندام، سلامت قلب، جلوگیری از یبوست، افزایش هموگلوبین خون و مفید برای پوست، چشم و دندان اشاره کرد

ادامه

ترکیبات آجیل خلیجی چیست؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

آجیل خلیجی بعنوان یک آجیل خاص و تنقلاتی مصرف می شود که از آجیل هایی همچون آجیل هندی و اردنی مقرون به صرفه تر است و همگی از موادی کاملاً طبیعی تشکیل شده است.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی