واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی ؟!

دو نوع آناناس را می‌توان خشک کرد، آناناس کمپوتی و آناناس طبیعی که هر کدام طرفداران زیادی دارند آناناس خشک طبیعی طعم ملس تر نسبت به چیپس آناناس کمپوتی دارد.

آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی ؟!

بطورکلی دو نوع آناناس را می‌توان خشک کرد، آناناس کمپوتی و آناناس طبیعی که هر کدام طرفداران زیادی دارند اناناس خشک طبیعی طعم ملس تر نسبت به چیپس اناناس کمپوتی دارد.

آناناس Pineapple

آناناس یا کاجدیس که در زبان انگلیسی Pineapple و در زبان فرانسوی Ananas نامیده می‌شود به نوعی میوه گفته می‌شود که بومی جنوب برزیل و پاراگوئه است. گیاه این میوه در نواحی گرمسیری قاره آمریکا بصورت دائمی وجود دارد و دارای میوه های خاردار و مطبوعی است. اناناس در کشورهایی همچون کوبا، پورتوریکو و هاوایی در رتبه اول محصولات تولیدی آنها قرار دارد.

آناناس Pineapple

میوه خشک آناناس

برای طرفداران میوه خشک، میوه خشک آناناس (که به نام های چیپس آناناس یا آناناس خشک هم نیز نامیده می‌شود) نیز یکی از مطلوب ترین چیپس های میوه است که در بازار یافت می‌شود. اما همانطور که می‌دانید این میوه وارداتی می‌باشد لذا طبیعتا قیمت آن در برابر انواع میوه خشک های دیگر گرانتر است.

به صورت کلی دو نوع آناناس وجود دارد که می‌توان آنها را خشک کرد: میوه اناناس و اناناس کمپوتی. میوه آناناس را همانند سایر میوه ها می‌توان اسلایس کرده و با حرارت دهی خشک نمود. اما علاوه بر میوه اناناس، اناناس کمپوتی موجود در بازار را نیز می‌توان خشک نمود.

آناناس کمپوتی

آناناس کمپوتی همانطورکه از نامش پیداست همان آناناسی است که بصورت کمپوت شده در قوطی‌های فلزی در بازار موجود است. بدلیل وارداتی بودن میوه اناناس و حجم واردات بیشتری که کمپوت اناناس نسبت به میوه آن دارد باعث شده تا قیمت کمپوت اناناس نسبت به میوه آن مناسبتر باشد.

چیپس آناناس کمپوتی

چیپس آناناس کمپوتی

چیپس آناناس کمپوتی درواقع همان اناناس موجود در کمپوت هایی با قوطی فلزی است که طی فرایند خاصی از رطوبت آن کاسته شده و به صورت چیپس اناناس عرضه می‌شود. این نوع میوه خشک اناناس با اینکه طعم ملس میوه آناناس را حفظ کرده اما کمی شیرین تر از آناناس خشک طبیعی است و دارای بافتی نرم و انعطاف پذیر است.

آناناس خشک طبیعی

آناناس خشک طبیعی نوع دیگری از میوه خشک آناناس است که میوه اناناس را به صورت حلقه های نسبتا نازک برش داده و خشک می‌کنند. این نوع آناناس خشک دارای طعم ملس تری نسبت به چیپس اناناس کمپوتی است و بافت آن خشک و شکننده تر است.

آناناس خشک طبیعی

قیمت آناناس خشک

قیمت میوه خشک بعنوان یک فاکتور برای اکثر مردم می‌باشد درصورتیکه قیمت آناناس خشک برای شما بعنوان یک فاکتور مهم است لطفا توضیحات زیر را مطالعه نمایید.

همانطورکه قبلا نیز توضیح دادیم میوه اناناس و کمپوت اناناس هردو محصولی وارداتی می‌باشند که البته بدلیل آنکه حجم واردات کمپوت اناناس نسبت به میوه آن بیشتر بوده و البته اینکه ضایعاتی همانند پوست میوه و ضایعات اسلایس کردن را ندارد دارای قیمت مناسبتری نسبت به میوه آناناس است. لذا چیپس آناناس کمپوتی نسبت به آناناس خشک طبیعی نیز دارای قیمت بصرفه تری می‌باشد.

آناناس خشک طبیعی چون از میوه تازه اناناس تهیه می‌شود و بدلیل اینکه این میوه گرانقیمت بوده و البته در فرایند اسلایس دارای ضایعاتی می‌باشد که بر قیمت تمام شده محصول میوه خشک آناناس تاثیرگذار است داری قیمت بالاتری می‌باشد.

آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی ؟!

در پایان پاسخ به پرسش آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی را شما باید ارائه دهید، بنظر شما کدامیک از این دو بهتر است. طبق توضیحات بالا و البته بادرنظر گرفتن علاقه خود از طریق کامنت ها برای ما ارسال کنید که آیا چیپس آناناس کمپوتی بهتر است یا آناناس خشک طبیعی؟

صنایع غذایی پیلار به عنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک در شمال کشور، هردو محصول چیپس اناناس کمپوتی و اناناس خشک طبیعی را تولید و بصورت جزئی و عمده با بهترین قیمت ارائه می‌کند.

محصولات مرتبط با آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی ؟!

چیپس آلو 150 گرمی

چیپس آلو 150 گرمی

میوه آلو و محصولات آلو خشک و چیپس آلو (Plum Chips) از نظر رنگ و مزه دارای تنوع می‌باشد: ( آلو قرمز، زرد و سیاه با مزه های ترش و ملس و شیرین)

Plum Chips 150g


70,000
چیپس سیب (سیب خشک) 150 گرمی

چیپس سیب (سیب خشک) 150 گرمی

میوه سیب بعنوان سنبل سلامت شناخته می‌شود، چیپس سیب (Apple Chips) یا سیب خشک پیلار، در بسته بندی 150 گرمی ظروف شفاف فود گرید ارائه شده است.

Apple Chips 150g


60,000
چیپس خرمالو (خرمالو خشک) 150 گرمی

چیپس خرمالو (خرمالو خشک) 150 گرمی

خرمالو با طبع گرم و تر سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است، چیپس خرمالو (Persimmon Chips) یا خرمالوی خشک پیلار در ظروف شفاف فود گرید 150 گرمی ارائه می‌گردد.

Persimmon Chips 150g


58,000

مقالات مرتبط با آناناس کمپوتی یا آناناس طبیعی ؟!

از خواص و معایب موز چه می دانیم؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

موز از پر طرفدارترین و خوشمزه ترین میوه ها محسوب می‌شود. چیپس موز یا میوه خشک موز و حبه میوه موز نیز عضوی از محصولات پر فروش صنایع غذایی پیلار می باشد.

ادامه

آیا بهترین شرایط نگهداری میوه خشک را می دانید؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

محل نگهداری میوه خشک باید در مکانی خنک و عاری از رطوبت باشد. همچنین نباید در معرض مستقیم نور آفتاب قرار گیرد. بهترین مکان برای نگهداری در یخچال می باشد.

ادامه

با خواص برگه زردآلو در لاغری آشنا شوید

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

فیبر موجود در برگه زردآلو خشک باعث می شود که شما احساس سیری کنید و دست از غذا خوردن افراطی بکشید. همچنین به بهبود هضم غذا میز کمک می کند.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی