واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

شرکتهای صادرات میوه خشک + کشورهای مقصد

میوه خشک جز محصولاتی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی مخصوصا در حاشیه خلیج فارس دارد. از این رو شرکتهای صادرات میوه خشک رشد روز افزونی پیدا کرده است.

شرکتهای صادرات میوه خشک + کشورهای مقصد

در طی سال های اخیر صادرات میوه خشک و محصولات خشکبار رشد بسیار خوبی داشته است. این محصولات در بازار هدف کشورهای همسایه جای خود را باز کرده و شرکتهای صادرات میوه خشک روز به روز در حال افزایش است. همچنین در این شرکت ها قیمت میوه خشک صادراتی با توجه به کیفیت محصول تولید شده متغیر می باشد.

چگونگی تولید و صادرات توسط شرکتهای صادرات میوه خشک

معمولا صادرات محصولات خوراکی مانند میوه خشک نقش مهمی در تنظیم بازار دارد. وارد شدن به این کار و موفق بودن در آن، اصول و مراحل خود را دارد. یک از مهم ترین اصل و شرایط صادرات میوه خشک که شرکتهای صادر کننده باید رعایت کنند این است که بتوانند از میوه های با کیفیت و مناسب خشک کردن، محصول نهایی را تهیه کنند. البته انجام این کار توسط دستگاه های خشک کن خانگی هم امکان پذیر است. اما وقتی صحبت از صادرات می شود نمی توان روی دستگاه های کوچک خانگی که در مقیاس کوچکی هستند حساب کرد. مراحل صادرات میوه خشک به صورت زیر می باشد:

تهیه تجهیزات و شروع تولید

 از دستگاه های مورد نیاز برای خشک کردن میوه وان شستشو، اسلایسر که به صورت دستی یا اتومات است، خشک کن، پوست گیر، هسته گیر، آبگیر و دستگاه بسته بندی می باشد. این وسایلی که تهیه می شود جز حداقل ها است و هر چقدر شرکت بزرگتر باشد می توان از تجهیزات بیشتر و گسترده تر استفاده کرد.

داشتن برندینگ

 برای وارد شدن محصول شما به بازارهای بین المللی نیاز به یک بسته بندی، لوگو و ظاهر مناسب است. این موضوع فراموش نشود که شما را با نام برندتان می شناسند و هزینه هایی که برای برندینگ انجام می شود در نهایت به خودتان بر می گردد.

گرفتن مجوز

 شرکتهای صادر کننده میوه خشک باید طبق قوانین اتاق بازرگانی، همه مجوزهای لازم برای صدور میوه خشک به خارج از کشور را دریافت کنند. همچنین مجوزهایی از سمت سازمان صنعت معدن و سازمان ملی، استانداردهایی برای شما صادر می شود.

تحقیق در بازار

 بد نیست که با دیگر شرکتهای صادر کننده میوه خشک مشورت داشته باشید. با کارشناسان تجاری مشاوره ای داشته باشید. همچنین با شرکت های حمل و نقل در مورد صادرات مشورت کنید.

شروع صادرات

 کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات، دبی و قطر و دیگر کشورها مقاصد میوه خشک هستند. با انجام مذاکرات دقیق و هوشمند می توانید مقاصدتان را گسترش و البته سودتان را بیشتر کنید.

درآمد شرکتهای صادرات میوه خشک

درآمد حاصل از صادرات میوه خشک به عواملی مانند هدف صادرات به کدام کشو، چه اندازه با هزینه ها و مخارج صادرات آشنایی دارید و کدام میوه و به چه صورتی قرار است صادر شود بستگی دارد.

طبق آماری که اعلام شده است، تجارت میوه خشک حدود 0.013% از کل تجارت جهانی است. از بزرگ ترین صادر کننده میوه های خشک می توان به آمریکا، ترکیه، آلمان و ایران اشاره کرد. وارد کنندگان این محصول کشورهایی مثل چین، آلمان، انگلستان و فرانسه است.

آمار صادرات شرکتهای صادر کننده میوه خشک

اتحادیه اروپا بزرگ ترین بازار خشکبار دنیاست. بیش از 40 درصد کل واردات جهانی را تشکیل می دهد. همچنین این حجم واردات به اروپا در حال افزایش است. صادرات میوه خشک در اروپا در حال پیشرفت و توسعه است و در سال های آتی رشد روز افزونی داشته است. در سال 2012 واردات خشکبار در سال، از جهت مالی 10 درصد افزایش داشته و در سال های بعد این روند بیشتر افزایش گرفته است.

کشورهای مقصد شرکتهای صادرات میوه خشک

کانتینر صادراتی

از بهترین کشورهای مقصد برای صادر میوه خشک، کشور روسیه می باشد. همجواری روسیه و نزدیک بودن این کشور سبب افزایش میوه خشک به روسیه است. از دیگر کشورهای مناسب جهت صادرات عمان است. عمان هم به دلیلی هسایه بودن و مرز آبی مشترک و داشتن ذائقه غذایی مشترک با ایرانی ها انتخاب خوبی برای صادرات می باشد.

از دیگر کشورهایی که صادرات انجام می شود کشور قطر، عراق و ترکیه است که با برنامه ریزی درست می توان صادرات را افزایش داد.

میوه های قابل عرضه توسط شرکتهای صادرات میوه خشک

اگر تاجر حرفه ای هستید باید بدانید که کدام میوه ها به صورت خشک در بازار جهانی طرفدار بیشتری دارد. در ادامه به بهترین میوه های خشک قابل صادرات اشاره می کنیم:

کیوی: این میوه خشک برای کسانی که رژیم غذایی برای لاغری دارند بسیار مناسب است به علت این که کالری چندانی ندارد.

زرد آلو: این میوه خشک شده دارای طعم ترش و شیرین جذاب و دلچسبی است.

خرما: از دیرباز جز بهترین خشکبارها حساب می شود و طرفداران زیادی دارد.

آلو: از این میوه خوش رنگ برای تزئین کیک و شیرینی استفاده می شود.

انجیر: این میوه خشک شده طرفدار زیادی در خارج از ایران دارد.

توت: معمولا توت خشک شده را می توان جایگزین قند کرد و به کشورهای دیگر صادر کرد.

پرتغال و سیب: این میوه های خشک شده را به عنوان دمنوش نیز می توان استفاده کرد و همچنین برای آشپزی و شیرنی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.

در پایان معرفی شرکتهای صادرات میوه خشک

از مراحل تولید شرکتهای صادرات میوه خشک، تهیه تجهیزات، داشتن برندینگ، اخذ مجوزها و شروع صادرات می باشد. از جمله کشورهایی که بهترین مقصد برای صادرات خشکبار هستند می توان به روسیه، ترکیه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اشاره کرد. میوه هایی مانند آلو، زرد آلو، انجیر، خرما و توت بهترین گزینه برای صادرات می باشد.

سوالات متداول

از بهترین میوه هایی که برای صادرات انتخاب می شود معمولا خرما، توت، آلو، زرد آلو و انجیر می باشد.
کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و حاشیه خلیج فارس مانند عمان، بحرین و قطر جز کشورهای مناسب برای صادرات می باشند.

مقالات مرتبط با شرکتهای صادرات میوه خشک + کشورهای مقصد

آشنایی با چالش ها و مشکلات تولید میوه خشک (علت ورشکستگی)

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

همانطور که می دانید شروع کار تمام فعالیت ها با چالش ها و مشکلات بسیاری روبرو است که با دانش کافی می توانید این مسیر را راحت تر طی کنید.

ادامه

آشنایی کامل با طرح توجیهی میوه خشک

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

طرح توجیهی میوه خشک، راهنمایی است که به سرمایه دار کمک می کند تا اطلاعات لازم و دقیق برای راه اندازی تولید میوه خشک داشته باشد.

ادامه

چگونه کار میوه خشک کنی را شروع کنیم + تجهیزات و فضا لازم

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

برای شروع کار میوه خشک کنی نیاز به فضا و تجهیزات خاص خود می باشد که با توجه به حجم تولید و سرمایه اولیه متغیر می باشد.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی