واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

پیلار در نمایشگاه اگروفود 2024

پس از تجربه موفق حضور در سی‌امین نمایشگاه بین المللی اگروفود تهران 2023، اینبار صنایع غذایی پیلار موفق به کسب مجوز حضور در نمایشگاه اگروفود سال 2024 شد.

پیلار در نمایشگاه اگروفود 2024

پس از تجربه موفق حضور در سی‌امین نمایشگاه بین المللی اگروفود تهران 2023، اینبار صنایع غذایی پیلار موفق به کسب مجوز حضور در نمایشگاه اگروفود سال 2024 شد.

نمایشگاه اگروفود

نمایشگاه اگروفود در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. علاوه بر صنایع داخلی فعال در زمینه مواد غذایی، سایر کشورها نیز در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

صنایع غذایی پیلار در سال 1402 در سی‌امین نمایشگاه اگروفود تهران در سالن میلاد (31A) غرفه شماره 13 میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بود. که گزارش آن را در مقاله مشارکت پیلار در نمایشگاه اگروفود 2023 می‌توانید مطالعه نمایید.

اگروفود 2024

در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی آگروفود ایران نمایندگانی از 17 کشور دنیا همانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش، برزیل، چین، هند، هلند، لهستان، روسیه، کره جنوبی، اسپانیا، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی و ازبکستان با ارائه طیف وسیعی از محصولات و خدمات نوآورانه حضور خواهند یافت که فرصتی کم‌نظیر برای تبادل دانش و تجربیات،  کشف فرصت های تجاری در سطح بین المللی و ایجاد ارتباطات جدید برای فعالان صنعت کشاورزی و صنایع وابسته را فراهم می کند.

حضور و کسب تجربه بسیار موفق در سی‌امین نمایشگاه اگروفود ما را بر آن داشت که برای حضور در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه اگروفود نیز تلاش کرده و موفق به کسب مجوز لازم در این زمینه شدیم. لذا صنایع غذایی پیلار در سالن 31B غرفه شماره 5 پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

صنایع غذایی پیلار به عنوان بزرگترین تولید کننده میوه خشک در شمال کشور، تولید کننده دمنوش میوه، انواع میوه خشک و چیپس میوه، حبه میوه و انواع لواشک سنتی می‌باشد. از دیگر محصولات پیلار می‌توان به آرد و قهوه هسته خرما اشاره کرد که طرفداران بی‌شماری در ایران و خارج از کشور دارد.

ظرفیت تولید میوه خشک در صنایع غذایی پیلار در دوره قبلی نمایشگاه اگروفود یعنی دوره سی‌ام بالغ بر 1 تن در هر شیفت کاری بود که با کسب تجربه حضور در نمایشگاه و ایجاد همکاری با بازدیدکنندگان داخلی و خارجی این ظرفیت در سال جدید افزایش پیدا کرده و خط تولید جدید نیز راه اندازی و بهره برداری شده و اکنون علاوه بر افزایش ظرفیت تولید، امکان ظرفیت خالی نیز میسر شده است.

ما پذیرای شما بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی اگروفود 2024 هستیم. جهت بازدید از غرفه پیلار در تاریخ   19 الی 22 خرداد    به    سالن 31B  غرفه 5    مراجعه نمایید. کارشناسان ما مشتاقانه پذیرای شما خواهند بود.

محصولات مرتبط با پیلار در نمایشگاه اگروفود 2024

چیپس انجیر خشک 250 گرمی

چیپس انجیر خشک 250 گرمی

چیپس انجیر (انجیر خشک Fig Chips) منبع مناسب کلسیم، زینک، آهن و فیبر است. انجیر خشک را در ظروف 250 گرم شفاف فود گرید از صنایع غذایی پیلار خرید نمایید.

Fig Chips 250g


145,000
پرتقال خشک (تامسون) 150 گرمی

پرتقال خشک (تامسون) 150 گرمی

پرتقال تامسون بمب ویتامین C است. پرتقال خشک (تامسون Thomson Orange Chips) یا اسلایس پرتقال تامسون خشک در بسته بندی 150 گرم ظروف شفاف فود گرید ارائه شده است.

Thomson Orange Chips 150g


46,000
چیپس آناناس (کمپوتی) 500 گرمی

چیپس آناناس (کمپوتی) 500 گرمی

آناناس میوه گرمسیری و استوایی بسیار خوشمزه می‌باشد. چیپس آناناس (Pineapple Chips) یا اسلایس آناناس کمپوتی رادر بسته بندی 500 گرم ظروف شفاف فود ارائه می‌شود.

Pineapple Chips 500g


440,000
آلو قرمز خشک (با هسته) 250 گرمی

آلو قرمز خشک (با هسته) 250 گرمی

آلو قرمز میوه خوشمزه سرشار از بتاکاروتن و فنلی است. آلو قرمز خشک شده با هسته (Dried Plum) را در بسته 250 گرمی ظروف شفاف فود گرید از پیلار تهیه نمایید.

Dried Plum 250g


60,000

مقالات مرتبط با پیلار در نمایشگاه اگروفود 2024

خشک کردن میوه به روش فریز درایر

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

خشک کردن میوه به روش فریز درایر نیز یکی از روش های متنوع میوه خشک کردن می‌باشد که در کنار روش های حرارتی و آفتابی (فر، شوفاژ و میوه خشک کن) استفاده می‌گردد.

ادامه

طرز تهیه لواشک سیب با جوهر لیمو در خانه

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

ّآشنایی با طرز تهیه لواشک با جوهر لیمو باعث می شود شما یک خوراکی خوشمزه و سالم را بتوانید در خانه تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید

ادامه

آجیل چیست؟ (قیمت انواع آجیل)

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

آجیل به ترکیبی از انواع دانه یا مغز و میوه‌های خشک که با پوسته بیرونی سخت احاطه شده گفته می‌شود. اما از نظر گیاه‌شناسی تعریف آجیل موضوعی کاملاً پیچیده است.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی