واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

با خواص برگه زردآلو در لاغری آشنا شوید

فیبر موجود در برگه زردآلو خشک باعث می شود که شما احساس سیری کنید و دست از غذا خوردن افراطی بکشید. همچنین به بهبود هضم غذا میز کمک می کند.

با خواص برگه زردآلو در لاغری آشنا شوید

زردآلو خشک منبع غنی از فیبر است و جز بهترین خواص برگه زردآلو در لاغری است که برای سلامتی هر فردی ضروری است. مصرف روزانه زردآلو خشک بر طبیعی حرکت کردن حرکات روده کمک می کند. همچنین این میوه خشک خوشمزه و لذیذ به کنترل سطح قند خون کمک می کند و یکی از مهم ترین گونه میوه های سرشار از ویتامین ای، سی و پتاسیم است. دمنوش میوه زردآلو خشک بهترین دارو کشنده کرم معده است و باعث تقویت معده نیز می شود. شما می توانید از شرکت های معتبر تولید کننده خشکبار اقدام به خرید بسته های زردآلو خشک 1 کیلوگرمی (برگه زرد آلو) یا در مقادیر کمتر کنید.

خواص برگه زردآلو در لاغری

یکی از میوه خشک ها که می توانید در رژیم لاغری خود در نظر بگیرید، برگه زرد آلو است. 100 گرم از این برگه خشک دارای 12 درصد ویتامین C و 12 درصد ویتامین A است. برگه زردآلو همچنین با کلیسم، منیزیم و پتاسیم غنی شده است. مصرف زردآلو به صورت روزانه به عنوان یک داروی عالی برای بهبود هضم، سلامت پوست و بینایی در نظر گرفته می شود. همچنین مصرف چای میوه ای یا دمنوش میوه زردآلو، کشنده کرم معده است. زردآلو به دو شکل خشک و تازه موجود است. از فاکتورهای مهم برای لاغری با برگه زردآلو موارد زیر می باشد.

فیبر

 زردالو خشک و تازه هر دو منبع بسیار خوبی از فیبر هستند. وجود فیبر در برگه زردآلو باعث می شود بیشترین زمان را برای تجزیه و هضم به خود اختصاص دهد و مدت طولانی تری احساس سیری می کنید. با وجود احساس سیری، دیگر کمتر از غذاهای چاق کننده در مجاورت خود استفاده می کنید.

سلامت گوارش

 زردآلو خشک باعث می شود اختلالات معده از بین برود و معجزه هایی برای هضم غذا برای شما ایجاد کند. فیبر زیاد باعث نظم بیشتر روده می شود که حتی از یبوست و حتی سرطان معده جلوگیری می کند.هضم بد غذا مانع توانایی جذب صحیح مواد مغذی می شود که منجر به کاهش متابولیسم و کاهش وزن می شود. سلامت هضم برای متابولیسم ضروری است.

کالری کم

برگه زرد آلو یک خشکبار کم کالری است. در هر 100 گرم برگه زردآلو فقط 48 کالری موجود است. پس بنابراین می توان آن را در رژیم لاغری قرار داد. با مصرف زردآلو خشک بدون این که روی میزان کالری شما تاثیر بگذارد برای مدت چند ساعت سیر خواهید ماند.

نکته مهم : به افراد دیابتی توصیه می شود که از زردآلو تازه و رسیده بخورند و از برگه آن کمتر استفاده کنند به علت این که قند بیشتری دارد.

خواص برگه زردآلو برای درمان کم خونی

بخش عمده ای حدود 70 درصد از گلبول های قرمز خون از آهن تشکیل می شود. کمبود آهن یعنی کمبود خون است. زردالو سرشار از آهن است. این میوه پرخاصیت علاوه بر آهن حاوی مقداری زیادی مس است. مس باعث جذب آهن در بدن می شود. پس در نتیجه مصرف مرتب برگه زردآلو می تواند به تولید هموگلوبین به ویژه در زنانی که خونریزی شدید در دوران قاعدگی دارند کمک کند.

فواید زردآلو خشک برای پسردار شدن

البته هیچ غذایی به تنهایی قادر به تغییر جنسیت بچه نیست. اما ادعا می شود مصرف غذاهای گرم می تواند احتمال پسر شدن بچه را بالا ببرد و مصرف غذاهای سرد، احتمال دختر شدن بچه را افزایش می دهد. با توجه به طبع گرم زردآلو مصرف این میوه خشک قبل از بارداری به پسر شدن بچه کمک می کند.

فواید زردآلو خشک برای رفع یبوست

فیبر زیاد موجود در زردآلو خشک حجم مدفوع را افزایش می دهد و حرکت آن را از طریق روده بزرگ تسریع می کند. مصرف برگه زردالو به صورت روزانه باعث بیشتر شدن قوام، کمیت و تحرک مدفوع می شود و در نتیجه به درمان یبوست کمک می کند.

بهبود سلامت چشم و پوست با مصرف برگه زردآلو

دو ماده لوتئین و زاگرانتین موجود در برگه زردآلو می تواند به سلامت چشم کمک کند. این مواد به عنوان فیلترهای نور آبی عمل می کند و از بافت های چشم در برابر آسیب محافظت می کند. با مصرف زردآلو خطر ابتلا به آب مروارید کاهش پیدا می کند.

بتاکاروتن موجود در برگه زردآلو، در بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود. این ویتامین در سلامت پوست نقش مهمی دارد

فواید زردآلو خشک در بهبود تراکم استخوانی

در سنین بالا مخصوصا در زنان یائسه، تراکم پایین مواد معدنی معمول است. با پایین بودن تراکم استخوانی، پوکی استخوان، آرتروز و سایر اختلالات استخوانی مشابه به وجود می آید. مقادیر قابل توجه بور موجود در برگه زردآلو می تواند به بهبود تراکم مواد معدنی استخوان کمک می کند. در تحقیقات انجام شده زنان یائسه که 3 تا 4 میلی گرم بور در روز به مدت یک سال مصرف می کنند، تراکم استخوانی آن ها بهبود می بخشد.

فواید برگه زردآلو برای عضله سازی

برگه زردآلو دارای پتاسیم بالایی است. پتاسیم برای بازسازی بافت ها، اندام ها و سایر سلول های ضروری است. پس با مصرف زردآلو ساخت مجدد بافت ها سریع تر انجام می شود. حتما قبل و بعد از انجام فعالیت های بدنی توصیه می شود که برگه زردآلو میل نمایید.

از دیگر فواید زردآلو خشک

زردآلو خشک

در زیر به خواص زردآلو خشک بیشتر اشاره می شود:

  • دم کرده برگه زردآلو کشنده کرم معده است
  • برگه زردآلو ضد سرطان های ریه و لوزالمعده است
  • برای درمان اسهال، برگه زردآلو را با آب سرد میل نمایید
  • جوشانده برگه زردالو اسهال های صفراوی را درمان می کند
  • زردآلو خشک خیس شده در آب برای رفع گرمازدگی مفید است
  • ترکیب زردآلو خشک و روغن بادام زمینی مفید برای ترک دست و پا
  • درمان مفید برای پوست های خیلی خشک با ترکیب برگه زردآلو با روغن زیتون
  • فلوئر موجود در زردآلو برای جلوگیری از پوسیدگی دندان مفید است
  • زرد آلو خشک بوی بد دهان را از بین می برد
  • برگه زردآلو باز کننده گرفتگی های مجاری عروق و نرم کننده سفتی ها است

برگه زردالو سرشار از مواد مغذی

زردآلو خشک سرشار از مواد مغذی حیاتی است. این خشکبار خوشمزه سرشار از پتاسیم، فیبر و چندین ماده مغذی دیگر است. 100 گرم برگه زردآلو حاوی مواد مغذی زیر است:

ماده مغذی مقدار 
کالری 241
پروتئین 4 گرم
چربی 5 گرم
کربوهیدارت 63 گرم
فیبر 3 گرم
پتاسیم 1160 میلی گرم
کلسیم 55 میلی گرم
آهن 3 میلی گرم
منیزیم 32 میلی گرم
فسفر 71 میلی گرم
سلنیوم 2 میکرو گرم
ویتامین A 180 میکرو گرم
ویتامین C 1 میلی گرم
فولاد 10 میکرو گرم

 

در آخر شناخت خواص برگه زردآلو در لاغری

یک از بهترین خواص برگه زردآلو برای لاغری است. برگه زرد آلو به علت داشتن فیبر بالا می تواند در رژیم غذایی شما جا بگیرد. فیبر موجود در برگه زردآلو خشک باعث می شود که شما احساس سیری کنید و دست از غذا خوردن افراطی بکشید. همچنین برگه زردآلو احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد و به سلامت بدن کمک می کند.

سوالات متداول

برگه زردآلو حاوی مقادیری گوگرد و سولفیت ها است. پس توصیه می شود افرادی که به گوگرد حساسیت دارند از مصرف آن خودداری نمایند.
برگه زردآلو به علت فیبر بالا و کالری کم می تواند در رژیم غذایی افراد که قصد لاغر شدن دارند قرار گیرد.

مقالات مرتبط با با خواص برگه زردآلو در لاغری آشنا شوید

ترکیبات آجیل خلیجی چیست؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

آجیل خلیجی بعنوان یک آجیل خاص و تنقلاتی مصرف می شود که از آجیل هایی همچون آجیل هندی و اردنی مقرون به صرفه تر است و همگی از موادی کاملاً طبیعی تشکیل شده است.

ادامه

چگونه کیوی خشک کنیم؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

به 3 روش می‌توانیم در منزل کیوی خشک کنیم که تغییری در رنگ و خواص آن ایجاد نشود. چیپس کیوی را می‌توان در فر، بخاری، شوفاژ یا دستگاه میوه خشک کن خشک کرد.

ادامه

تولید کننده میوه خشک در استان گلستان

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

صنایع غذایی پیلار بزرگترین تولید کننده میوه خشک، در شمال کشور در زمینی به مساحت 4700 و 1800 مترمربع زیربنا در شهرک صنعتی آزادشهر استان گلستان فعالیت می‌کند.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی