واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

تضمین سلامت پوست با دمنوش (داشتن پوستی جوان و شفاف)

استفاده از گیاهان دارویی به صورت دمنوش از جمله روشهای درمانی بسیاری از بیماری هاست، یکی از مهمترین تاثیرات دمنوش ها پاکسازی و جوانسازی پوست می باشد.

تضمین سلامت پوست با دمنوش (داشتن پوستی جوان و شفاف)

حتما شما هم روزی به این فکر افتاده اید که راز داشتن پوستی صاف و بدون لک در بعضی افراد چیست؟ چطور می توان لک های پوستی را برطرف کرد؟ آیا با روش های طبیعی می توان جوش ها را از بین برد؟ استفاده از داروهای گیاهی تاریخچه ای دور و دراز دارد. گیاهان دارویی از دیرباز مورد توجه طب سنتی بوده و امروزه حتی خیلی از دارو ها را نیز از آنها تهیه می کنند. یکی از مصارف این گیاهان تهیه دمنوش هایی از آنهاست که خواص شگفت انگیزی دارند. گیاهانی همچون پونه، نعنا، اسطوخودوس، مریم گلی و ... .

بهبود سلامت پوست با دمنوش های مختلف تضمینی است. دمنوش ها رفع کننده خستگی و کسلی، انرژی زا، درمان کننده بیماری های عفونی، درمان سرطان و یکی از مهمترین آنها درمان بیماری های پوستی و جوان سازی پوست است. انواع دمنوش میوه ای و گیاهی وجود دارند که برای سلامت پوست بسیار مفید هستند، هر کدام از آنها به نوعی در جوان سازی، رفع چروک، رفع تیرگی، از بین بردن جوش های پوستی و ... نقش دارند.

دمنوش های برای پاک سازی پوست

بادرنجبویه: Melissa officinalis یا بادرنجبویه گیاهیست دارویی که از آن دمنوش نیز تهیه می شود. این گیاه خاصیت سم زدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن را داراست. بادرنجبویه را اگر بر روی پوست خود ماساژ دهید باعث رفع تیرگی ها، لک های پوستی و سم زدایی شده و در نتیجه سبب پاک سازی پوست شما می شود.

چای ماچا: Matcha یا ماچا نوعی چای پودری بوده که سرشار از آنتی اکسیدان است. در کشورهای چین و ژاپن به هنگام مدیتیشن و استراحت از این چای استفاده می شود. این نوع چای به دلیل داشتن کلروفیل بالا و آنتی اکسیدان باعث پاک سازی پوست شده و شادابی را به پوست شما بر میگرداند.

سلامت پوست با دمنوش برای رفع چروک صورت

چای سبز: Green tea یا چای سبز، از چای های محبوب بین مردم دنیا بوده و دارای ویژگی های خاص و متفاوت می باشد. این نوع چای باعث پیشگیری از خطراتی می شود که آفتاب برای پوست به وجود می‌آورد، قرارگیری در معرض نور خورشید سبب ابلا به انواع بیماری های پوستی و همچنین سرطان می شود. در چای سبز کاتچین هایی وجود دارد که پلی فنول های قوی هستند و می توانند با رادیکال های آزاد مبارزه کنند، همین باعث می شود که آسیب اشعه های ماوراءبنفش کمتر شده و از چروکیدگی پوست جلوگیری شود.

چای قرمز: Hibiscus tea این نوع چای خواص بی شماری دارد، از جمله آن رفع چین و چروک پوستی و شفاف سازی پوست می باشد.

چای سفید: چای سفید نوعی چای است که از جوانه ها و برگ های تازه گیاه چای بدست می آید. به این دلیل به آن چای سفید می گویند که جوانه های نشکفته سفید نقره ای به آن رنگی مایل به سفید می دهند. این نوع چای به دلیل ترکیباتی که دارد و واکنشهایی که در آن اتفاق می افتد، از کاهش سطح کلاژن و الاستین جلوگیری می‌کند.

دمنوش هایی برای رفع چربی پوست

نعنا فلفلی: Mentha piperita گیاهی از تیره نعناییان و یک گیاه دارویی است که دمنوش آن خواص درمانی بسیاری دارد. منتولی که در نعناع فلفلی وجود دارد با کند کردن تولید چربی و تشویق به گردش سلولی باعث می‌شوند که این دمنوش انتخابی عالی برای پوست چرب شما باشد. انجام این فرایند باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست شده و پوست را دائما درخشان نگه می دارد.

دمنوشهایی برای پوستهای خشک

چای ترش به دلیل افزایش مصرف آب در بدن منبعی عالی برای سم زدایی محسوب می شود. همچنین خواص آبرسانی دارد که مانع از پوسته پوسته شدن سطح پوست می شود.

دمنوش هایی برای رفع لک پوستی

دمنوش اولانگ: چای اولانگ یک چای سنتی چینی است که از برگ‌های نیمه اکسید شده گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شود. برای کاهش لک های ناشیی از پیری پوست این چای توصیه شده، آنتی اکسیدانهای موجود در این چای سبب رفع چروک پوستی و لک ها خواهد شد.

چای ماچا: اگر چای ماچا را روی پوست صورت خود اسپری کنید لک های پوستی را از بین می برد و پوستی شفاف را برای شما به ارمغان می آورد.

دمنوش برای درمان جوش های صورت

دمنوش گل یاس: گل یاس (Jasminum) گیاهیست بسیار خوشبو که علاوه بر بوی مطبوع دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد باکتریایی نیز می باشد. همچنین رگ های پوستی را شل و گشاد می کند تا خون و مواد مغذی به راحتی زیر پوست تردد کنند. همین کار باعث جلوگیری از پیری پوست، بهبود زخم ها و بهبود جوش و آکنه می شود.

چای قرمز: علاوه بر خواص چای قرمز که در قسمت های قبلی گفته شد، فلاونوئیدهای موجود در رویبوس با پاتوژن‌های ناخواسته مبارزه می‌کنند و از بروز اگزما و آکنه جلوگیری می‌کنند.

دمنوش نعنا فلفلی: این دمنوش با ترکیباتی که دارد باعث کم شدن قرمزی آکنه ها می شود. همچنین به علت خاصیت ضد باکتریایی باعث پاکسازی پوست شده و از تجمع باکتری ها جلوگیری می کند.

سلامت پوست با دمنوش و سفت شدن پوست صورت

دمنوش بنفشه وحشی: Viola oderata گیاهیت که در جنگل های مرتفع و مناطق کوهستانی در اواخر زمستان و اوایل بهار یافت می شود. از خواص باورنکردنی این نوع دمنوش می توان به سفت کردن پوست اشاره کرد. همچنین شفاف کننده پوست است و اجازه نمیدهد پوست شما کدر شود.

دمنوش ها انتخاب بسیار مناسبی برای درمان انواع بیماری ها هستند و جایگزین خوبی برای داروهای شیمیایی به حساب می آیند. جوان سازی و شفاف سازی پوست خواسته بسیاری از مردم است، برای دستیابی به پوستی بدون لک و آکنه کافیست خواص دمنوش های گیاهی را مطالعه کرده و به تناسب خواسته خود از آنها استفاده کنید.

شرکت صنایع غذایی پیلار، تولید کننده میوه خشک و دمنوش میوه، دمنوشهای گیاهی و چای میوه را در بسته بندی های متنوع و وزن های مختلف تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار میدهد. برای اطلاع از این محصولات از سایت پیلار بازدید کنید.

در پایان آشنایی با چگونگی پوست با دمنوش

اگر می خواید پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید بهترین راه حل استفاده از دمنوش های میوه ای و گیاهی است. سلامت پوست با دمنوش امکان پذیر است اگر آن را به صورت روزانه مصرف کنید و حتی جایگزین چای سیاه شود. هر کدام از دمنوش ها به نوعی در جوان سازی، رفع چروک، رفع تیرگی، از بین بردن جوش های پوستی نقش دارند.

سوالات متداول

قطعا استفاده روزانه از دمنوش های میوه ای و گیاهی به جای چای سیاه بهترین راه برای داشتن پوستی شفاف و جوان است.
چای قرمز، چای سبز و چای سفید بهترین دمنوش ها برای رفع چروک صورت هستند.

محصولات مرتبط با تضمین سلامت پوست با دمنوش (داشتن پوستی جوان و شفاف)

آویشن 150 گرم

آویشن 150 گرم

آویشن Thymes گیاهی از خانواده نعنا است. دمنوش آویشن یکی از مشهورترین و محبوبترین دم کردنی گیاهی بعنوان داروی گیاهی دارای خواص و فواید بیشماری است.

Thymes Herbs Tea 150g


42,500
هل اکبر 20 گرم

هل اکبر 20 گرم

هل اکبر (Akbar Cardamoms 20g) با عطر و طعم بی نظیر بمب چاشنی غذای کشورهای آسیایی و ایران است که می‌توانید این هل را در پاکت 20 گرمی از پیلار خریداری کنید.

Akbar Cardamoms 20g


65,000
آنخ (کاکوتی) 150 گرم

آنخ (کاکوتی) 150 گرم

آنخ Anekh یا کاکوتی گیاهی کوهی که بصورت دمنوش همراه چای یا جدا مصرف می‌شود. آنخ به هضم غذا کمک می‌کند و همانند چای سیاه آهن بدن را دفع نمی‌کند.

Ziziphora Kakoti Anekh 150g


42,500
غنچه گل محمدی 50 گرم

غنچه گل محمدی 50 گرم

غنچه گل محمدی خشک یک گیاه دارویی پرخاصیت با طبعی معتدل تا کمی سرد و خشک است، همچنین برای تهیه انواع دمنوش، غذا، چای، شیرینی، دسر، مربا و بستنی کاربرد دارد.

Dried Rose Bud 50g


35,000

مقالات مرتبط با تضمین سلامت پوست با دمنوش (داشتن پوستی جوان و شفاف)

خواص هسته خرما برای لاغری + بهترین زمان مصرف

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

هسته خرما، با داشتن فیبر، ویتامین و املاح زیاد سبب کاهش اشتها، بهبود حرکات روده و احساس سیری برای تایم طولانی تر می شود.

ادامه

طرز تهیه دمنوش میوه ای ساده و خوشمزه در خانه

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

دمنوش های میوه ای از بهترین نوشیدنی ها به حساب می آید. چای میوه ای به علت داشتن خاصیت زیاد جایگزین خوبی برای چای سیاه می تواند باشد.

ادامه

طرز تهیه دمنوش پوست موز خشک شده + خواص و عوارض پوست موز

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

پوست موز خشک دارای خواص شگفت انگیزی در تسکین اعصاب و روان است. با وجود مقادر زیادی منیزیم و پتاسیم، دمنوش آن در رفع بی خوابی بسیار مفید است.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی