واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

چای میوه و سلامتی اعضای بدن

چای میوه یا دمنوش میوه برخلاف چای سیاه که مصرف طولانی مدت آن موجب فقر آهن می‌شود دارای خواص بی شماریست که هر یک بر اعضای بدن موثر است.

چای میوه و سلامتی اعضای بدن

چای میوه (دمنوش میوه) یک نوشیدنی گرم با خواص بیشماریست که بر سلامتی اعضای بدن موثر است. برای اینکه سالم بمانیم بهتر است چای میوه را جایگزین چای سیاه نماییم.

چای میوه ای چیست

دمنوش یا چای میوه ای یک نوع نوشیدنی گرم است که از ترکیب انواع میوه تهیه می‌گردد. میوه های مورد استفاده در چای میوه ای ابتدا خشک شده و بعضاً جهت فعال شدن رنگدانه‌ها مقداری تفت داده می‌شوند.

همانطورکه می‌دانید چای سیاه برای سلامتی بدن مضر است اما چای میوه دارای خواص بی‌شماریست که برای سلامتی اعضای بدن مفید است، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خواص چای میوه‌ای بر سلامتی اعضای بدن بپردازیم، لطفا تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف چای میوه

چای یا دمنوش میوه حاوی آنتی اکسیدان بوده که توانایی بدن برای مباره با انواع بیماری و عفونت را افزایش داده و بطور کلی باعث تقویت سیستم ایمنی بدنی می‌شود. دمنوشی که بر پایه میوه سیب تولید می‌گردد سرشار از ویتامین ب6 است که با حمایت از سلول‌های اپی‌تلیال موجود در بدن به حفظ سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

طبق نتایج بدست آمده از تحقیقات چای سیب حاوی یک نوع فنل و آنتی اکسیدان به نام کاتچین می‌باشد. کاتچین به افزایش توانایی بدن برای سوزاندن چربی که افزایش استقامت ماهیچه‌ای را همراه دارد کمک می‌کند.

کمک به سلامت قلب با مصرف چای میوه

میوه هایی که در تولید چای میوه استفاده می‌شوند همانند سیب حاوی اثرات دارویی کمک کننده به حفظ سلامتی قلب است بطوریکه مصرف منظم چای سیب باعث کاهش خطر بروز سکته می‌شود.

بهبود دستگاه گوارش با مصرف چای میوه

چای میوه ای دارای شیرینی طبیعی می‌باشد لذا از شکر در تولید آن استفاده نشده و کم کالری‌تر است، همچنین بدلیل کمک به دستگاه گوارش در جذب مواد مفید برای بدن سالم‌تر است.

از دمنوش میوه ای علاوه بر اینکه می‌توانیم بعنوان جایگزین مناسبی برای چای مصرف کنیم، آن را می‌توانیم جایگزین آب میوه های مصنوعی نیز نماییم تا از مضرات آب میوه های صنعتی نیز دور باشیم.

چای میوه ای سرشار از فیبر رژیمی است که به افزایش حرکت روده و جلوگیری از یبوست کمک کرده و ملین خوبی است. فیبر موجود در میوه علاوه بر اینکه باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود در بهبود بیماری های دستگاه گوارش همانند التهاب روده، انواع مختلفی از سرطان‌های گوارشی و دیورتیکولیت مفید است.

دمنوش میوه ای یک نوشیدنی سالم و خوب است که در تمام روزهای سال می‌تواند سردردهای ناشی از سیستم گوارش را رفع کند.

کاهش خطرات ابتلا به سرطان

چای سیب خطرات گسترش سرطان های روده و ریه را کاهش می‌دهد. چای میوه سیب سموم را از سیستم گوارشی دفع می‌کند. لذا نوشیدن یک فنجان چای سیب در شب توصیه می‌گردد.

کاهش کلسترول خون با نوشیدن دمنوش میوه

نوشیدن روزانه یک فنجان دمنوش میوه ای کلسترول بدن را کاهش داده و موجب از بین بردن سموم بدن می‌شود. مصرف منظم چای میوه‌ای در درمان «کلسترول بد» نیز موثر است.

تقویت حافظه با مصرف دمنوش میوه

دمنوش میوه حاوی آمینو اسیدهای طبیعی است که به بهبود حافظه و زمان واکنش و همچنین افزایش تمرکز کمک قابل توجهی خواهد کرد.

کاهش وزن با مصرف چای میوه ای

چای میوه ای با بهره‌گیری از فنول های طبیعی باعث کاهش وزن می‌شود. ترکیبات آنتی اکسیدانی و فیبر موجود در به ترتیب منجر به افزایش متابولیسم و تقویت عملکرد دستگاه گوارش می‌شود که در روند کاهش وزن موثر است. از دمنوش میوه ای باید بعنوان جایگزین نوشیدنی‌های حاوی قندی استفاده گردد. همچنین از حبه میوه پیلار نیز بعنوان جایگزین مناسب قند استفاده نمایید.

تولید کننده دمنوش میوه

صنایع غذایی پیلار بعنوان بزرگترین تولید کننده دمنوش میوه و میوه خشک با بهره گیری از دانش روز و بکارگیری ماشین آلات مکانیزه و همچنین نیروی متخصص یکی از اولین پیشگامان صنعت دمنوش و میوه خشک در کشور می‌باشد که محصولات تولیدی این مجموعه در نمایندگی ها و عاملین مجاز فروش در سرتاسر کشور عرضه می‌گردد. همچنین با افتخار اعلام می‌نماییم محصولات تولیدی پیلار با پرچم کشور عزیزمان ایران تاکنون به کشورهای عراق، قطر، بحرین، کویت، امارات، افغانستان، روسیه، ترکیه، آلمان و کانادا ارسال شده  و امیدواریم با فعالیت بیشتر در حوزه صادراتی به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته باشیم.

مقالات مرتبط با چای میوه و سلامتی اعضای بدن

تضمین سلامت پوست با دمنوش (داشتن پوستی جوان و شفاف)

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

استفاده از گیاهان دارویی به صورت دمنوش از جمله روشهای درمانی بسیاری از بیماری هاست، یکی از مهمترین تاثیرات دمنوش ها پاکسازی و جوانسازی پوست می باشد.

ادامه

طرز تهیه دمنوش پوست موز خشک شده + خواص و عوارض پوست موز

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

پوست موز خشک دارای خواص شگفت انگیزی در تسکین اعصاب و روان است. با وجود مقادر زیادی منیزیم و پتاسیم، دمنوش آن در رفع بی خوابی بسیار مفید است.

ادامه

طرز تهیه دمنوش میوه ای ساده و خوشمزه در خانه

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

دمنوش های میوه ای از بهترین نوشیدنی ها به حساب می آید. چای میوه ای به علت داشتن خاصیت زیاد جایگزین خوبی برای چای سیاه می تواند باشد.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی