واتساپ پیلار
ارتباط با پیلار

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات، قیمت، خرید جزئی و عمده و... را در واتساپ از همکاران ما بپرسید.

Chat
چت در واتساپ
Call
تماس با واحد فروش
close window

آجیل عید نوروز و ترکیبات آجیل عید را بشناسیم

نوروز عید باستانی برای تمام ایرانیان است که فامیل و آشنایان روزهای ابتدایی سال به دیدار هم رفته و با آجیل و شیرینی از یکدیگر پذیرایی و خاطره سازی می‌کنیم.

آجیل عید نوروز و ترکیبات آجیل عید را بشناسیم

نوروز عید باستانی برای تمام ایرانیان است که فامیل و آشنایان روزهای ابتدایی سال به دیدار هم رفته و با آجیل و شیرینی از یکدیگر پذیرایی و خاطره سازی می‌کنیم. علاوه بر هفت سین که بعنوان نماد سفره های ایرانی در ایام عید می‌باشد، آجیل و شیرینی نیز بر سفره ما ایرانیان نقش خواهد بست.

آجیل عید نوروز یکی از خاص ترین آجیل هاست. بدلیل اینکه پای صحبت فامیل نشسته و در حین خوش و بش کردن با اعضای فامیل این آجیل است که صحبت ها را گرم تر کرده و باعث می‌شود که روابط از قبل صمیمی‌تر شود. از انواع میوه خشک و آجیل می‌توان در پذیرایی های عید نوروز استفاده کرد.

ما در این مطلب قصد معرفی آجیل عید نوروز را داریم و خواهیم گفت آجیل عید شامل چه مواردی می‌شود.

انواع آجیل عید نوروز

هر چه بیشتر به نوروز نزدیک می‌شویم بازار خرید شب عید داغ‌تر می‌شود. خرید انواع آجیل عیدنوروز یکی از مهمترین مواردی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کنید. باتوجه به اینکه مصرف آجیل از زمان‌های قدیم در خانواده‌های ایرانی مرسوم بوده بازار به نسبت شلوغ‌تری خصوصاً در ایام نزدیک به اعیاد خواهد داشت.

اکثر مردم معمولا آجیل مخلوط را برای ترکیبات آجیل عید خود انتخاب می‌کنند و احتمالاً بر حسب سلیقه و علاقه خود مواردی را اضافه یا کم خواهند کرد.

پسته

پسته مهم‌ترین و قابل پیش‌بینی ترین انتخاب برای آجیل عید می‌باشد. زیرا محصولی کاملاً ایرانی بوده و طعم لذیذ آن نیز مزید بر علت شده تا به یکی از پرطرفدارترین آجیل‌های موجود تبدیل گردد. این را هم می‌دانیم که علاوه بر طعم خوشمزه دارای خواص بی‌نظیری نیز می‌باشد.

پسته عید نوروز

لذا پسته پایه ثابت تمام ترکیبات آجیل‌هایی همچون ترکیبات آجیل شب یلدا و دیگر آجیل‌های مخلوط می‌باشد. مصرف پسـتــه همچنین باعث تقویت معده، تقویت ذهن، تقویت سیستم ایمنی و… می‌شود. شما می‌توانید انواع پسته قیمت مناسب (اکبری، کله قوچی، احمدآقایی، پسته فندقی) را بصورت خام، تفت داده، تفت داده زعفرانی و... را از سایت پیلار به صورت آنلاین خریداری کنید.

مغز بادام

مغز بادام درختی نیز همچون پسته طرفداران زیادی داشته و بدلیل طعم شگفت انگیزش، اکثراً علاقه‌مند به میل آن هستند. البته که طعم خوشمزه بادام اجازه نمی‌دهد از خواص آن چشم‌پوشی کنیم. جالب است بدانیم که مصرف بادام باعث بهبود سلامت استخوان‌ها، تقویت قلب، تقویت سیستم ایمنی و… می‌شود.

بادام عید نوروز

آجیل هایی همانند پسته و بادام باتوجه به خواصی که دارند نباید مصرف آنها را معطوف به عید نمایید، علاوه بر عید باید در سایر روزهای سال همیشه و بطور مداوم مصرف نمایید. برای خرید بادام کافیست وارد سایت پیلار شده و در وزن مدنظر خود آن را انتخاب و خرید نمایید.

فندق

فندق نیز یکی دیگر از عناصر ترکیبی آجیل عید می‌باشد. فندق نیز محبوبیت زیادی دارد. مصرف فندق از جمله موارد موثر بر جوانسازی پوست، تقویت مو، کاهش قند خون و… می‌باشد.

فندق عید نوروز

برای سفارش انواع فندق با پوست و بدون پوست کافیست بر روی فندق کلیک کرده و وارد صفحه مربوط به محصولات آن در سایت پیلار شده و با ثبت سفارش، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

تخمه

انواع تخمه همانند تخمه کدو، تخمه آفتابگردان و تخمه ژاپنی نیز جزو عناصر ترکیبی آجیل عید می‌باشد. حین گفتگو و صحبت در روزهای عید تخمه تنها آجیلی است که حسابی مزه می‌دهد. تخمه کدو یکی از انواع خوش طعم تخمه و دارای خاصیت‌های بیشماری نیز است.

تخمه ژاپنی همراه تخمه کدو می‌تواند ترکیبی بسیار خوشمزه برای آجیل عید فراهم کند. این تخمه از هندوانه جابانی به دست می‌آید و به مرور زمان به تخمه ژاپنی معروف شده است. از خواص آن می‌توان به بهبود کم خونی، پیشگیری از سرطان پروستات و… اشاره کرد.

بادام هندی

یکی از عناصر اصلی آجیل عید بادام هندی می‌باشد که دارای طعم شگفت انگیزی است و مصرف این آجیل خوشمزه خواصی مانند بهبود دیابت، درمان کبد چرب و… را به همراه دارد. در صنایع غذایی پیلار انواع بادام هندی خام، تفت داده و تفت داده زعفرانی و ... عرضه می‌شود.

میوه خشک

بتازگی میوه خشک نیز جای خودرا در آجیل عید باز کرده و این محصول دوست داشتنی به سبد خرید آجیل عید ما ایرانیان اضافه شده است. میوه هایی که در فصل بهار موجود نیستند معمولاً بصورت خشک شده توسط شرکت هایی همچون صنایع غذایی پیلار بعنوان تولید کننده میوه خشک عرضه می‌شوند. این موضوع علاوه براینکه باعث می‌شود از فواید این میوه‌های خشک شده برای سلامتی بهره‌مند شوید، سفره نوروز شما را نیز خوش آب و رنگ خواهد کرد. شما از پک عیدانه پیلار نیز می‌توانید بازدید نمایید.

انواع آجیل مخلوط

انواع آجیل مخلوط که در صنایع غذایی پیلار بسته بندی می‌گردند شامل موارد زیر است:

  • آجیل چهار مغز خام
  • آجیل چهار مغز خام ویژه
  • آجیل چهار مغز تفت داده
  • آجیل چهار مغز تفت داده ویژه
  • آجیل 5 مغز
  • آجیل مجلسی

با کلیک بر روی آجیل مخلوط می‌توانید به تمام محصولات و اطلاعات ترکیبات هریک از انواع آجیل مخلوط دسترسی داشته باشید.

 

 

 

مقالات مرتبط با آجیل عید نوروز و ترکیبات آجیل عید را بشناسیم

طرز تهیه هلو خشک خانگی خوشمزه + خاصیت هلو خشک

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

روش های مختلفی برای طرز تهیه میوه خشک وجود دارد. 3 تا از بهترین روش ها برای خشک کردن هلو در خانه استفاده از افتاب یا دستگاه فر و میوه خشک کن است

ادامه

از خواص و معایب موز چه می دانیم؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

موز از پر طرفدارترین و خوشمزه ترین میوه ها محسوب می‌شود. چیپس موز یا میوه خشک موز و حبه میوه موز نیز عضوی از محصولات پر فروش صنایع غذایی پیلار می باشد.

ادامه

آیا بهترین شرایط نگهداری میوه خشک را می دانید؟

  • توسط مدیر
  • 0 نظر

محل نگهداری میوه خشک باید در مکانی خنک و عاری از رطوبت باشد. همچنین نباید در معرض مستقیم نور آفتاب قرار گیرد. بهترین مکان برای نگهداری در یخچال می باشد.

ادامه

0 نظر

نظر خود را بنویسید

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود لاگین نمایید.
3 % تخفیف بیشتر
ویژه خرید اول
کدتخفیف: c3d141
کپـی